Lissa (nieuwe foto's) @ work! (:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Boebaboeba

Lissa (nieuwe foto's) @ work! (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 18:55

Heej,

Vandaag heeft mama foto's getrokken bij het rijden.

Op de foto's zal je mij zien rijden met lissa ( allesinds pging tot :P )

Ik rijd nu ongeveer 2 weekjes met Lissa. Lissa is zou een dravertje zijn.
We zijn nog nooit op wedstrijd gegaan, maar de eigenares had voorgesteld om deze zomer eens op wedstrijd te gaan, maar daarvoor zal ik nog heel veel moeten oefenen.

Hier zie je de foto's van vorige week:

Afbeelding

Afbeelding

Hier zijn wat foto's van vandaag :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nog even een foto'tje in de sneeuw! (:
Afbeelding

Ik weet dat het niet het beste is, daarom zouden tips altijd welkom zijn.
Houd het wel een beetje vriendelijk! :+
Laatst bijgewerkt door Boebaboeba op 14-02-10 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 18:56

weet er iemand hoe je dee foto's, zo kan laten zien? (:

SummerLess

Re: Lissa @ work! (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 18:57

[img]website%20er%20tussen[/img]

leuk paardjee!

Daphaan

Re: Lissa (nieuwe foto's) @ work! (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 19:36

zit wel verbetering in zo te zien :)
probeer wel wat minder met je handen te doen. Het lijkt her en der echt alsof je eraan hangt. Hou ze iets lager en iets meer ontspannen. Probeer verder je been goed lang te maken door je hakken uit te drukken en je onderbeen niet naar achteren te leggen.
Lekker figuren gaan rijden en wat overgangen erin. Maar natuurlijk is het ook nog wel een kwestie van aan elkaar wennen. aangezien je er nog maar twee weekjes opzit.

succes :)

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 19:48

Daphaan schreef:
zit wel verbetering in zo te zien :)
probeer wel wat minder met je handen te doen. Het lijkt her en der echt alsof je eraan hangt. Hou ze iets lager en iets meer ontspannen. Probeer verder je been goed lang te maken door je hakken uit te drukken en je onderbeen niet naar achteren te leggen.
Lekker figuren gaan rijden en wat overgangen erin. Maar natuurlijk is het ook nog wel een kwestie van aan elkaar wennen. aangezien je er nog maar twee weekjes opzit.

succes :)

Jaa, ze is nogal heel zwaar op de hand. En als je dan naarvoor wil rijden begint ze weg te lopen.

Knurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:26

Je topic is niet echt voglends de regels. ik kan er ook niet zo veel over zeggen. Maar je hebt wel een leuk paardje. Vind de tracktor wel eng zo in de bak!

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 20:35

Knurfje schreef:
Je topic is niet echt voglends de regels. ik kan er ook niet zo veel over zeggen. Maar je hebt wel een leuk paardje. Vind de tracktor wel eng zo in de bak!

wat moet ik er dan nog bijzeetten dat het wat duideljk is?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:34

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.