Dat had ik niet verwacht. Ga weer lessen zeer binnenkort, ik hoop deze week weer, dat is een tijd minder geweest vanwege de vorst, toen Fáf zijn vakantie, en toen nog steeds en alweer vorst....
Maar buiten dat mijn houding serieus bagger is, vind ik mijn paardje lekker lopen, maar wil weleens wat horen van iemand anders verder.
Dus brand los.....

eerst een stapje.

Ik weet wel waardoor ik zo in elkaar zak, dat komt omdat hij zulke grooooooooote stappen maak, en ik zo dus kennelijk makkelijker meekom, als ik rechtop ga zitten, raakt ie helemaal van de rel, want dat is anders...
IS geen excuus uiteraard, want ik ga er vreselijk hard aan werken.

zijn stappen zijn echt serieus groooooooot
Dan een töltje
ietswat spanning nog in het begin.

komt iets lager, word wel sneller lateraal dan
Dan tölt met wat gewichten om zijn voorbenen, mag iets meer gaan zitten, maar ik ben hier al heel blij mee

wat snellere tölt.
Nou, brand los dan maar.
Oja tis een ijslander, dus ik llijk wel wat groot voor sommige, maar dat is normaal voor op een ijs, faf is 1.45 ongeveer, en GEEN kinderpony...

Jammer dat je zo in elkaar zakt. Ik heb het idee dat je iets te ver achterop je zadel zit, waardoor je je bekken ook niet lekker kan kantelen. Let erop dat je niet voorover gaat vallen, Fáfnir doet dat namelijk ook op dat moment. Kijk maar eens naar de foto's. En op die laatste töltfoto hang je juist weer naar achter. Probeer je balans in het diepste punt van het zadel te vinden en hou je hoofd rechtop. Als je teveel naar beneden kijkt zal de rest van je bovenlijf ook naar voren gaan.

Haha ijsjes en tinkies lijken best op elkaar hihi Ik heb ook veel aan mijn eigen houding gewerkt vooral door zonder zadel rijden. Voel je zoveel meer!! Of zonder beugels is ook een goeie dan moet je haast wel goed gaan zitten. Succes he ook met je andere knollie!!