ben donderdag na lange tijd weer gestart, voor t eerst weer buiten!
dit is de 6e keer dat we M2 zijn gestart, en de 4e keer dat we 154 punten haalden....ik was 6e(van de 20) en alleen de eerste 5 hdden prijs....we waren wel 2e met het viertal(ik moest voorop rijden, wilde ik eigenlijk niet want Q ziet weleens spoken en rent dan weg of steigert en staakt dan, en dan is achterin t viertal makkelijker dan voorop
maar het ging best goed)aanmelden bij de jury(ik moest als allereerste, daar heb ik echt een hekel aan!)
op X halthouden
drafje
einde van de middendraf
hij haat achterwaarts gaan, deed nu braaf de 4 passen, helaas wel tegen de hand in...ach ja je kan niet alles hebben he

dit was op het stukje van: E hoefslag rechst volgen, E-H travers
Jaaa zo moet je lopen Quentin
terugrijden na middendraf
travers op de linkerhand vind hij nog wat lastig
de keertwendingen zijn een ramp!normaal 3en en 4en, deze keer 2x een 6, t ging ook stukken beter, maar nog lang niet goed genoeg!
vandaar deze beetje vreemde foto's, waar hij 'ongelukkig' op staat en ik vreemd zit!
vanuit de verzamelde stap in de verzamelde linkergalop aanspringen
oke dan nu de viertalfoto's
netjes opstellen voor de jury(ik sta vooraan)
bij C afwenden
na het afwenden moesten we terug naar stap en daarna halthouden, hier staan we bijna stil
samen afwenden('met ene links')
Galopje op de volte, hij liep zo diep en op de voorhand, maar ja ik had van 12.15-13.15 zelf gereden, en vanaf 13.30 losgereden met t viertal en hier was het alweer 14.10 ofzo, en t was echt stikheet!dus hij mocht beetje lui zijn, zeker omdat we nu maar een L viertal zijn, vorig jaar reed ik in t M viertal maar de meeste mensen willen geen viertal meer rijden, helaas, dus hielden we alleen een l viertal over)
van hand veranderen&hals laten strekken, voor F teugels op maat maken(daar was ik dus al mee bezig want ik was natuurlijkt eerste bij de F
)15 juni mag ik weer!en dan komen er weer nieuwe foto's!