Wat leuk dat jullie kijken

An easter boy (5 jaar oud) en ik zijn inmiddels L2 startgerechtigd, maar we gaan nog lang niet over, want zo bevestigd is alles nog lang niet...
De punten variëren nog veel te veel, tussen de 172 en 192, en er zijn nog teveel dingen die niet gaan zoals ze zouden moeten gaan. Waar werken we aan:
- Ik moet beter gaan zitten.
- Ik moet mijn handen mooier bij elkaar houden
- In het doorzitten ga ik nu nog erg zwaar zitten waardoor de impuls nog al eens verdwijnt.
- Boy mag nog constanter worden in zijn hoofd/halshouding
- De middengangen mogen beter uit de verf komen, en dan vooral de middendraf.
- Het wijken naar links gaat al beter, al moet het nog beter. Het wijken naar rechts daarin tegen is helemaal niks.
Zoals jullie kunnen lezen, ik probeer echt alles goed te krijgen voor onze overstap naar het L2, en ik hoor dus ook graag op motiverende wijze onderschreven hoe ik daar samen met mijn instructrische volgens jullie verder aan kan gaan werken.
In onderstaande filmpjes hadden we 175 (2e prijs) en 172 punten, waar 2x werd gewonnen met 176. Naar mijn gevoel waren de proeven te gehaast waardoor Boy zijn passen niet zo mooi afmaakte en er wat slordigheden ontstonden. De dag daarvoor waren we ook op wedstrijd geweest. Daar was boy voor het eerst enorm angstig, wat toen toch nog 183 -6 en 181 opleverde.
Hopelijk hebben jullie nog meer aanvullingen op mijn eigen punten, ik leer graag van iedereen wat, dus leek het me leuk om mijn twee filmpjes eens op internet te plaatsen

een ander meisje zei aan de hand van dit filmpje je hebt je benen zo mooi stil 
)