Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Steffie_20 schreef:Wanneer je teruggaat, moet je proberen om je probleem op te lossen in het tempo waar je inzit, wat erg moeilijk is in de galop!
Je moet proberen om hem te verzamelen, je probleem oplossen als je het tegenkomt, en verder gaan met je oefening als het probleem uit de weg is.
De wissel op de S rijden vind ik een beetje lastig juist, moet ik eerlijk zeggen, ik zou eerder kiezen voor een eenvoudigere manier,
wat wel ontzettend belangrijk is, is dat je zorgt dat je stap voor elkaar is, voor je weer aanspringt. Al moet je daar een hele ronde over doen.
Wanneer je dus terugverzameld, probeer je dit op een kleinere volte te doen, probeer met je zit op te vangen en zorg dat hij recht is door hem aan de buitenteugel te houden. Als hij terugkomt, ontspan je, zodat hij de lengte neemt en daarna ga je weer verder met het terugrijden.
Wanneer hij zich opkropt rijd je in het zelfde tempo door, totdat je weer lengte gevonden hebt, en dan ga je weer verder terug, of natuurlijk weer naar voren.
Heel veel succes!