Brownie met mijn zusje @ work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snissje

Brownie met mijn zusje @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 18:15

Dit is mijn zusje (9 jaar) Op Mr.Brown aan het rijden voor de 5e keer.
Mr.Brown is een welsh van 1.25 hoog en 3 jaar oud.
Mr.Brown is niet van ons maar van een vrouw bij ons op stal.
Ik vind dat het best wel goed gaat voor de 5e keer maar wat vinden jullie ervan?

Mijn commetaar is dat ze haar handen te ver naat voor doet en haar hak optrekt.

Instappen.
Afbeelding
Oeeeeh dat is eng :P
Afbeelding
Der handen :x
Afbeelding
Drafje
Afbeelding
Afbeelding
Stappen
Afbeelding
Halthouden
Afbeelding
Gelijk maar even poseren dan :o
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stappen
Afbeelding
Middendraf
Afbeelding
Draf
Afbeelding
Stappen
Afbeelding
Lekker koppie :D
Afbeelding
Poseren
Afbeelding
Middendraf
Afbeelding
Afbeelding
Beetje moetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hihi :o
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Brownie met mijn zusje @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:18

erg leuk! alleen het zadel past de ruiter écht niet. Dit zijn zadeltjes voor kinderen tot 6 jaar ong. En zijn zoiezo niet erg geschikt om écht mee te rijden.

Verder ziet het er een beetje gespannen en rommelig uit. Maargoed het was de eerste keer voor je zusje en het paardje is nog jong

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 18:20

Jaa ik weet het hihi.. Maarja dat mag ook wel vind ik.. Ze zijn beide nog jong moeten allebei nog leren :P

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:22

Inderdaad, dat zadeltje. Maar aangezien het niet jullie pony is snap ik het wel.

Verdere commentaar gaf je zelf al. Ik vind ook dat ze enorm veel in de mond zit, vooral zichtbaar op foto 2, 5 en 14.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:22

Het zadel is naar mijn idee ook te klein (of je zusje is te groot). Het totaalplaatje vind ik persoonlijk niet kloppen. Het komt gespannen over. Helemaal in de middendraf, waar ze nogal lijkt te trekken in het mond van de pony.Veel overgangen rijden en figuren rijden. Eerst maar eens de ontspanning opzoeken.

Voor de rest een leuke pony ;) En ze zijn indd beide jong, maar tips zijn nooit weg.. Een zadel wat trouwens te klein is, zou niet mogen. Dit belemmert de ruiter en de pony in hun bewegingen.

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 18:37

Ja ik weet het maar ik zat al te denken ik heb nog een ander zadel liggen die even passen als de eigenaar dat niet erg zou vinden..

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 18:39

Joycebunny schreef:
Inderdaad, dat zadeltje. Maar aangezien het niet jullie pony is snap ik het wel.

Verdere commentaar gaf je zelf al. Ik vind ook dat ze enorm veel in de mond zit, vooral zichtbaar op foto 2, 5 en 14.

Op foto 2 spring hij opzij omdat hij ergens van schrok.. Verder hebje er gelijk in denk ook dat het met haar evenwicht te maken heeft. maarja het zou niet moeten! :P

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:43

Citaat:
Regels voor het plaatsen van een topic

* Zorg voor een duidelijke titel die de lading dekt.
* Zorg voor een openingspost die voorzien is van de nodige achtergrondinformatie. Geef in ieder geval aan wat het niveau is van de combinatie, waar jullie op dit moment mee bezig zijn, en tegen welke problemen je aanloopt. Hier kun je lezen waarom we dit van je vragen.
* De foto's en/of filmpjes in de openingspost moeten van een acceptabele kwaliteit zijn zodat het mogelijk is om de foto's goed te beoordelen. Topics met foto's die hier niet aan voldoen (bijvoorbeeld: zo donker dat het paard niet te onderscheiden is, foto's van heel ver weg) worden gesloten.
* Het is niet de bedoeling om vooraf kenbaar te maken dat je op bepaalde dingen geen commentaar wenst te ontvangen (bijv. "graag geen commentaar op de slof'"). Door een topic op HAW te openen geef je automatisch aan dat je openstaat voor reacties. Wel kun je uitleggen waarom je gebruik maakt van bijvoorbeeld de slof, hiermee kun je veel reacties voor zijn.
* Foto's mogen maximaal 800 pixels groot zijn. Als je foto's te groot zijn kun je ze hier verkleinen.
* Op foto's zit altijd copyright. Plaats dus geen foto's die je van internet gehaald hebt, tenzij je hier toestemming voor hebt.
* Plaats alleen foto's waar je zelf opstaat, dus niet van je verzorger/instructeur. Als zij foto's op Bokt willen zetten, kunnen ze dat zelf doen.
* Op alle fotofora mogen maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden, voor HAW geldt een minimum van 5 foto's of een kwalitatief goed filmpje van minimaal 20 seconden.
* Topics met een overzicht van foto's die een verandering in beeld brengen door de tijd heen zijn toegestaan, er moeten echter minimaal 5 recente foto's in geplaatst worden of een kwalitatief goed filmpje van minimaal 20 seconden.
* Je mag niet vaker dan één keer per week een topic op HAW openen.
* De algemene bokt regels zijn natuurlijk ook op HAW van kracht!

Het is eigenlijk niet de bedoeling een topic op HAW te openen met foto's van een ander. Ook nogal krom dat we hier kritiek leveren op je zusje terwijl zei er niet om vraagt ;) Er is en TEM onderweg.
Laatst bijgewerkt door s6801881 op 08-02-10 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 18:50

Wie zegt dat mijn zusje dara niet om vraagt ?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:05

Ze kan er best om vragen, maar als ze hier foto's wil plaatsen moet ze zelf een account openen :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:48

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Op RT-HAW mag je alleen een topic openen als je zelf degene bent die rijdt. Ook mag je maximaal 15 foto's plaatsen.