Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dreamingaway schreef:hoelang heb je hem nual zadelmak???
want 9 van de 10 keren hebben de jonge paarden even een flinke dip dat ze niet of nauwelijks vooruit gaan, en na een tijdje gaan ze weer vooruit.
en als het egt niet gaat zou ik er iemand zoeken die er mee kan helpen.
Henkjan schreef:Dan is er toch wat fout, een paard dat 9 maanden onder het zadel is en een klein beetje talent heeft moet makkelijk een L proefje kunnen lopen en een parcoursje kunnen springen...

Rianne_ schreef:Henkjan schreef:Dan is er toch wat fout, een paard dat 9 maanden onder het zadel is en een klein beetje talent heeft moet makkelijk een L proefje kunnen lopen en een parcoursje kunnen springen...
Hier ben ik het niet mee eens. Er kunnen heel wat redenen zijn waardoor dit bijvoorbeeld niet mogelijk is.
@ TS: denk toch dat je er het beste wat hulp bij kunt zoeken.
Rianne_ schreef:Henkjan schreef:Dan is er toch wat fout, een paard dat 9 maanden onder het zadel is en een klein beetje talent heeft moet makkelijk een L proefje kunnen lopen en een parcoursje kunnen springen...
Hier ben ik het niet mee eens. Er kunnen heel wat redenen zijn waardoor dit bijvoorbeeld niet mogelijk is.
@ TS: denk toch dat je er het beste wat hulp bij kunt zoeken.
Natuurlijk moeten er niet allemaal vervelende dingen gebeuren, maar aangezien daar niet over gesproken is ging ik ervan uit dat die ook niet gebeurd zijn.