Vandaag heb ik met mijn dochter een rit door de weilanden hier achter de bossen gemaakt. Zij mee op de kwpn en ik op de haf.
Ik ga ontzettend vaak naar die weilanden en er is nooit iets mis mee, altijd super lekker ontspannen, galoperen draven geen probleem. Ga heel af en toe zonder zadel, en zo nu en dan ook bitloos.
Maar vandaag was het heel anders, de kwpn-er was ontzettend rustig, gewoon zoals normaal. Maar de haflinger echt niet! Hij liep maar de trekken, en te bokken, wat hij al ontzettend lang niet meer gedaan heeft! Ik kon nog niet een normaal draven met hem, laat staan galoperen.
Wat kan dit zijn? Hij heeft dit nooit!
Hij wordt niet bijgevoerd, en heeft evenveel beweging gehad als normaal
Ik heb 't zadel al een jaar, en gaat per half jaar terug naar de zadelmaker, om te kijken of 't nog in orde is, en komt ze het zadel brengen om te kijken of het nog goed ligt. Dat kan het niet zijn denk ik
melle_odet
Geplaatst: 06-02-10 21:09
misschien gewoon even een gekke bui? mijn fjordje heeft ook wel eens zo haar buien! kan de volgende dag weer over zijn!
Zou het gewoon even bekijken, als t morgen zo weer is even alles nalopen gebit gewrichten even op die rug drukken en in de schoftknijpen maar denk gewoon een gekke bui hooor... hebben ze allemaal wel is last van succes
Dit had mijn paard vandaag ook ineens, misschien door het koude weer, wie weet, ik heb ook wel eens een hyperactieve dag Als het terugkomt, (regelmatig) zou ik pas zorgen gaan maken.
Zou me er nog niet zo druk om maken, misschien had ie er wel heel veel zin in vandaag of was je zelf een beetje onrustig. Hij mag best wel eens lekker gek doen toch? Pas als ie het structureel gaat doen dan moet je je zorgen gaan maken. Dan ga je het rijtje af, osteopaat, DA etc.