Happy (BRP) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happyfever

Happy (BRP) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 18:38

Hey,

Eerst even wat paardeninfo:

Happy is mijn 4,5 jarige BRP'er (v.Voltaire) , op zijn 3 jaar heb ik hem zelf opgeleerd (onder begeleiding van lesgeefster uiteraard ;) ).
Na een maand inrijden heeft hij 7 maanden mogen uitrusten en hebben we het rijden terug opgepakt. Daarna weer 2 maand mogen rusten en sinds vorige week woensdag zijn we weer terug aan het werk :) Voor de rest doen we vaak wel grondwerk of een wandelingetje en in heel de carriere hebben we al 2-3x gesprongen ter afwisseling, de bedoeling is wel om regelmatiger te gaan springen daar Happy springgefokt is, maar ik ben een schijtlaars :+

Vandaag weer les gehad , maar ik vond het zelf gelijk niet zo lekker lopen :\ . Ik zat gelijk wat gespannen en Happy vond het ook plezant om het zot uit te hangen en zijn aandacht bij de 2 zotte paarden te steken die in de weide ernaast zaten, daarbij was hij ook erg plakkerig . Dus verwacht niet teveel van de foto's wat een trekt echt op niet veel... Maar best dat er lesgevers bestaan ook :P . Daarbij had ik wel last van men kont daar men o-zo lieve lesgeefster van een balk gekegeld heeft en ik dus met men klikken en klakken in de aarde lag :+ :Y) . Voor de moment werken we aan het vwnw lopen en ontspanning. Daar is op de foto's nu wel niet veel van te zien door de bovengenoemde redenen. Later op de korles heb ook men beugels een gaatje ter gezet om gemakkelijker men hielen te gaan uitdrukken en men voeten niet zo af te steken zoals op de foto's te zien is... ;)

Commentaar mag zeker ;) Maar hou het aub wel vriendelijk.
Ik ga zelf ook al een deel commentaar opschrijven, de rest is aan jullie ;)

-Handen soms wat meer dragen
-Voeten niet zo afsteken
-Niet zo gespannen zitten
-Kaptstokjes
-Teugels hangen soms wat te los
-,...

1. Drafje
Afbeelding
2. Richting vwnw
Afbeelding
3. Weg met de aandacht...
Afbeelding
4.Draf
Afbeelding
5.
Afbeelding
6. Zot beest :P
Afbeelding
7.Gaan met die banaan :D
Afbeelding
8.
Afbeelding
9. Das waar we naartoe willen :)
Afbeelding
10. 8-)
Afbeelding
11.Stap denk ik
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.
Afbeelding
14.
Afbeelding
15.
Afbeelding

Groetjes x

Lisa_western

Re: Happy (BRP) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:42

Ik vind dat je een hele mooie zit hebt! Let idd op je handen en op het afsteken van je onderbenen...
Leuke pony trouwens :D

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 18:49

oei heb een dubbelpost :?

Kim_mie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:14

Wat een schatje :o
Ziet er echt leuk uit.
De aanleuning is nog wel iets waar je aan moet werken maar je bent al goed op weg!!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:00

Wil je alsjeblieft nederlands schrijven in je openingspost? Ik snap er de ballen van :')

Verder, leuke pony. Mag inderdaad wel wat meer zakken. Maar dat is gewoon stap voor stap. De tweede foto vind ik een beetje een magere foto, ik had haar liever wat voorwaartser gezien. Lekker op tempo rijden dus, veel overgangen en figuren. Komt helemaal goed! :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:32