Happy Back @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happyfever

Happy Back @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 18:31

Hey,

Vandaag weer les gehad , maar ik vond het zelf gelijk niet zo lekker lopen :(:) . Ik zat gelijk wat gespannen en Happy vond het ook plezant om het zot uit te hangen en zijn aandacht bij de 2 zotte paarden te steken die in de weide ernaast zaten, daarbij was hij ook erg plakkerig . Dus verwacht niet teveel van de foto's wat een trekt echt op niet veel... Maar best dat er lesgevers bestaan ook :P . Daarbij had ik wel last van men kont daar men o-zo lieve lesgeefster van een balk gekegeld heeft en ik dus met men klikken en klakken in de aarde lag :o :Y) . Voor de moment werken we aan het vwnw lopen en ontspanning. Daar is op de foto's nu wel niet veel van te zien door de bovengenoemde redenen. Later op de les heb ook men beugels een gaatje korter gezet om gemakkelijker men hielen te gaan uitdrukken en men voeten niet zo af te steken zoals op de foto's te zien is... ;)

Commentaar mag zeker ;) Maar hou het aub wel vriendelijk.
Ik ga zelf ook al een deel commentaar opschrijven, de rest is aan jullie :P

-Handen soms wat meer dragen
-Voeten niet zo afsteken
-Niet zo gespannen zitten
-Kaptstokjes
-Teugels hangen soms wat te los
-,...

1. Drafje
Afbeelding
2. Richting vwnw
Afbeelding
3. Weg met de aandacht...
Afbeelding
4.Draf
Afbeelding
5.
Afbeelding
6. Zot beest :P
Afbeelding
7.Gaan met die banaan :D
Afbeelding
8.
Afbeelding
9. Das waar we naartoe willen :)
Afbeelding
10. 8-)
Afbeelding
11.Stap denk ik
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.
Afbeelding
14.
Afbeelding
15.
Afbeelding

Groetjes x

x_Maxime

Re: Happy Back @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:39

het meeste commentaar geef je zelf al ;-)
het zijn niet echt hele scherpe foto's dus kan er niet zo veel uithalen..

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:43

Jammer dat er zulke slechte foto's bijzitten :P

Bij het lezen van je beginpost moest ik érg lachen om dit zinnetje:
Citaat:
Daarbij had ik wel last van men kont daar men o-zo lieve lesgeefster van een balk gekegeld heeft en ik dus met men klikken en klakken in de aarde lag

Wát heeft je lesgeefster nou gedaan waardoor je in het zand lag?? :=

Het niet afsteken van je voeten bereik je door minder 'groot' licht te rijden. Je benen íets naar achteren leggen en als het ware je knieen laten afhangen. Je benen steken dan niet meer zoveel uit omdat je niet meer al het gewicht op je voeten/enkels hebt bij het lichtrijden (hoop dat ik het zo goed heb uitgelegt)

Verder vind ik het er best netjes uitzien. Hij mag heus nog wat meer ontspannen maar dit ligt ook aan het moment en als ik het zo lees was het niet echt hét moment :P
Lekker doortrainen en dan komt t wel goed :j :) :D

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 18:46

Patriciavt schreef:

Citaat:
Daarbij had ik wel last van men kont daar men o-zo lieve lesgeefster van een balk gekegeld heeft en ik dus met men klikken en klakken in de aarde lag

Ik en men lesgeefster gingen naar een manege (haar zus neemt daar les). En in de piste stond een sprong opgesteld waar ik,lesgeefster en een ander meisje op die sprong gingen gaan zitten. Nu dat ander meisje was men lesgeefster ambeteren en lesgeefster probeert het ander meisje van de balk te smijten voor de grap maar Elena kon er blijkbaar niet meer rap genoeg vanaf geraken en de balk en ik lagen op de grond :+

Bedankt voor je commentaar, ben ik zeker wat mee :)

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:19

ik snap nog steeds niet wat je instructrice heeft gedan, nu in het nederlands? :')

Sa_n_n_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:36

Nou...je geeft het meeste commentaar zelf al! Dat je last hebt van je kont kun je wel zien, je zit niet echt goed in je zadel. Verder ook over je voeten, maarja dat zeg je zelf ook al... En af en toe lijkt het alsof je je voeten wat naar voren 'gooit'? Maar misschien doe je dat wel door de last van je kont ;)...

Verder heb ik eigenlijk geen commentaar hoor! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:39

Je rijd in elk geval lekker ontspannen en voorzichtig met je hand, dat kan ik wel waarderen +:)+
Misschien komt het door de pijn in je kont, maar ik vind je wel erg ver achter in je zadel zitten op sommige foto's. Je zit dan helemaal op de lepel, in plaats van op het diepste punt.

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:49

hallo!
er zijn echt wel heel leuke momenten bij! :)
Wat me opvalt is dat het zadel zo ver naar voren ligt - dat maakt het lopen voor je pony niet zo gemakkelijk, en voor jou wordt het moeilijker om goed te zitten.

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 20:02

@Margoot: Veel nederlandser kan het toch niet?
Het komt erop neer dat ik van een balk ben gevallen waar ik opzat ;)

@Bertje: Men zadel ligt echt niet teveel naar voor het lijkt wel zo ;)

@De rest: Bedankt voor de commentaar en de reacties :D Ik zal een poging doen er aan te werken :)

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 19:26

Ziet er goed uit, commentaar geef je zelf al en daar ben ik het helemaal mee eens. Je pony zou nog wat actiever mogen lopen, maar ik vind het fijn om te zien dat je met vwnw bezig bent. Erg leuke pony heb je :)

punkielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:05

Misschien kun je gaan oefenen om je paardje meer nageeflijk te laten lopen. Maar naar aanleiding van je tekst bij de foto: dit is waar we naar toe willen, denk ik dat je er al aan werkt. ;)
Daar bij is het idd (je eigen tip) wel belangrijk dat je je teugels erbij houd. Contact houden is belangrijk.

Sucses

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:09

Nou het kon eerder niet minder Nederlands :+ .

Jammer van de wazige foto's , probeer je been niet naar voor te steken!

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:16

Patriciavt schreef:

Citaat:

Ik en men lesgeefster gingen naar een manege (haar zus neemt daar les). En in de piste stond een sprong opgesteld waar ik,lesgeefster en een ander meisje op die sprong gingen gaan zitten. Nu dat ander meisje was men lesgeefster ambeteren en lesgeefster probeert het ander meisje van de balk te smijten voor de grap maar Elena kon er blijkbaar niet meer rap genoeg vanaf geraken en de balk en ik lagen op de grond :+

Bedankt voor je commentaar, ben ik zeker wat mee :)[/quote]

in het nederlands:

zij en haar lesgeefster gingen naar de manege waar de zus van de instructrice les heeft. in de bak stond een hindernis opgesteld waar zij , instructrice en nog een meisje op gingen zitten. haar instructrice probeerde het meisje van de balk te gooien voor de grap. maar de ts zat nog op de balk en ging er te laat vanaf waardoor ze op de grond knalde met de balk

foreveryou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 09:55

je zit wel netjes,
wat ik bij 1 foto zie is wanneer hij in middendraf zit
zet jij je handen klem om de naar boven te plaatsen waardoor jij in de paardenmond sleurt.
Probeer te blijven ontspannen en je handen wel te blijven dragen