Ik was deze wedstrijd wel een beetje zenuwachtig, omdat ik natuurlijk met de vorige wedstrijd zo hard van Royal was afgevallen!
Het inrijden ging erg goed, Royal was wel een beetje druk. Toen we de wedstrijdbak inmochten, schrok Royal al meteen ergens van en nam een mega sprong opzij. Toen we iets verder reden, sprong Royal nogmaals weg. Hierdoor werd ik wel een beetje gespannen. Gelukkig is Royal tijdens de proef zelf echt super braaf geweest!
We hebben uiteindelijk een 3e plaats behaald, van de 19 (volwassenen) die mee deden. Ik ben trots op Royal

Ik moest best wel laat m'n wedstrijd pas rijden, namelijk pas om half 7. Het was al helemaal donker, hierdoor zijn de foto's helaas niet van echt goede kwaliteit! Toch hoop ik dat jullie er wat uit kunnen halen =]
Ik heb tijdens de wedstrijd geprobeerd om te letten op de punten die jullie in mijn vorige topic(s) hebben aangegeven, namelijk mijn hakken en handen. Ook heb ik geprobeerd om Royal minder achter de loodlijn te laten lopen en zijn neusje er iets meer uit te rijden.
Natuurlijk moet ik hierop blijven oefenen, dit is niet in één keer opgelost!
Tips en tops zijn natuurlijk weer welkom
!Mijn eigen commentaar nog even:
- Teugels korter en handen meer dragen!!
- Hakken meer uittrappen
Nu de foto's:
1. Royal's lieve koppie met nieuwe frontriem

2. Binnenkomen

3. Halthouden & groeten

4. Volte 10 meter

5. Inzet slangenvolte

6. Volte 10 meter

7. Galopje

8. Middendraf (helaas ontzettend vage foto)

9. Middendraf (ook hele vage foto helaas)

10. Nogmaals middendraf (deze foto is iets beter)

11. Drafje

12. Afwenden bij A

13. Afgroeten

14. En klaaaar!

15. Onze prijs

Wat bedoel je precies met een knik in mijn armen houden? Want mijn elleboog buig ik wel gewoon (ookal is dit op de foto's niet duidelijk te zien door het zwarte rijjasje)! =] 
?