probleem paard(steigeren,rennen,bokken enz.) vervolg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zafina1

probleem paard(steigeren,rennen,bokken enz.) vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 23:58

Naar aanleiding van mijn vorige topic. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=8&t=1222599 wil ik even laten weten hoe het nu gaat.

Na veel bezoek van de DA en veel onderzoeken. Heeft mijn DA me dit middel voor geschreven:PrimeVal Gelatinaat dat werkt goed daarnaast heeft mijn DA mij aangereaden om een cooling gel te gebruiken.
Zafina spant volgens hem na het rijden haar rug spieren zo erg aan dat ze er last van krijgt als ik er dan weer op ga.

nu loopt ze weer goed en rijd ik haar al weer een tijdje.

ik wil iedereen bedanken die mij in het vorige topic heeft geprobeert te helpen.
en daarbij in het bijzonder esmee00

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:06

en je vader? is die alweer van het slaan en trekken terug gekomen?

zafina1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 00:08

ik heb een even heel goed met mijn vader gepraat hij rijd haar niet meer!
als ik haar niet kan rijden staat ze lekker stil of zet me zusje haar in de bak of even in de stapmolen.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:14

Hoi Nicky,

Ik heb dan wel niet gereageerd in je vorige topic, maar heb wel mee gelezen. Tegen de tijd dat ik wilde reageren, zat er een slotje op.. ;(

Ik vind het heel dapper van je om deze topics te plaatsen. Ik weet hoeveel moeite je ermee hebt gehad en dat je ten einde raad was. Je geeft ook zo veel om Zafina en je hebt alles voor d'r over gehad.
Je hebt dit goed opgelost en dat waardeer ik echt! Ik wens jou en Zafina heel veel succes en geluk in de toekomst. Jullie kunnen echt nog wat bereiken samen :D !
Ik kom snel weer langs bij jullie thuis op stal om jou en Zafina te bewonderen ;)

zafina1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 00:17

Jeaninee_Ier schreef:
Hoi Nicky,

Ik heb dan wel niet gereageerd in je vorige topic, maar heb wel mee gelezen. Tegen de tijd dat ik wilde reageren, zat er een slotje op.. ;(

Ik vind het heel dapper van je om deze topics te plaatsen. Ik weet hoeveel moeite je ermee hebt gehad en dat je ten einde raad was. Je geeft ook zo veel om Zafina en je hebt alles voor d'r over gehad.
Je hebt dit goed opgelost en dat waardeer ik echt! Ik wens jou en Zafina heel veel succes en geluk in de toekomst. Jullie kunnen echt nog wat bereiken samen :D !
Ik kom snel weer langs bij jullie thuis op stal om jou en Zafina te bewonderen ;)

heey!

bedankt dat je er zo veel voor me was.
ik hoop dat je snel weer langs komt.
Ik bel je binnenkort wel even.

amillia

Re: probleem paard(steigeren,rennen,bokken enz.) vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:10

Toch medisch.... in iedergeval fijn dat het opgelost is!

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 02:01

Ik heb even je vorige topic nog eens doorgelezen, ook ik kon niet meer reageren toen vanwege het slotje }> Maar och arme..

Fijn dat het toch nog opgelost is, zo zie je maar dat niet alles geestelijk is :)
Ik wou nog wel even kwijt dat ik het heel erg sneu vind hoe jou vader met paarden omgaat :n En jij idemdito, je paard in de mond rukken als straf? Give me a break!

zafina1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 13:10

Leslie90 schreef:
Ik heb even je vorige topic nog eens doorgelezen, ook ik kon niet meer reageren toen vanwege het slotje }> Maar och arme..

Fijn dat het toch nog opgelost is, zo zie je maar dat niet alles geestelijk is :)
Ik wou nog wel even kwijt dat ik het heel erg sneu vind hoe jou vader met paarden omgaat :n En jij idemdito, je paard in de mond rukken als straf? Give me a break!

Alles is opgelost er hoeven nu geen oude koeien meer uit de sloot gehaald te worden.
net of ik ik het lkeuk vind dat mijn vader zo is!!