Nieuwe foto's Monty@Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mir_horses

Nieuwe foto's Monty@Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 22:08

Zoals ik al beschreef, ik ben ernstig hard bezig om te verbeteren. Deze foto's zijn van eergisteren:

Afbeelding
Wegstappen na opstappen, erg veel spanning in mijn lijf

Afbeelding
Ik weet eigenlijk niet waar ik naar keek, maar je ziet dat ik minder gespannen al ben, en Monty loopt netter door.

Afbeelding
Halt houden, en vriendin zei iets over mijn benen geloof ik.

Afbeelding
Stelling oefenen op volte.

Afbeelding
Zelf volte oefenen en omdat ik al 20 minuten aan het rijden was, proberen hem ontspannen te krijgen.

Afbeelding
Mijn been ligt wat te ver naar achteren helaas.

Komt u maar met commentaar!

(Ik ga overigens niet elke week foto's/filmpjes plaatsen hoor, maar in het begin vind ik het toch wel belangrijk)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:10

Dat ziet er al een stuk netter uit dan vorige keer! Ga zo door.

Edit: zie net dat het haw is. Je been proberen op de plek te houden, maar zeg je zelf ook al. En je kijkt ook veel naar beneden. als hij ontspant moet je dat voelen in je hand.

lindake

Re: Nieuwe foto's Monty@Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:38

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.