Sherry (draver, eerste keer op bokt)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chrlooott

Sherry (draver, eerste keer op bokt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 21:34

Ik heb sinds 21/02/2009 Sherry gekregen, ze is een dravertje, een merrie van 9 jaar. Ze kwam van een vriendin van mij die vroeger ook op de manege gereden had, Sherry is een paard dat graag wilt werken maar wordt redelijk snel heet.

Sherry :
* merrie
* 9 jaar
* draver
* heet
* loopt veel te diep

opletten voor mij!
* benen niet naar voor steken
* beugels langer
* niet te strenge handen
* kapstokvoeten!

deze zijn momenteel heel veel verminderd, op de foto's zijn deze heel duidelijk zichtbaar, vanaf ik terug kan buitenrijden neem ik nieuwe foto's :) wou gewoon eens weten wat jullie van Sherry vinden

Genoeg gepraat, hier komen de foto's :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's staan totaal door elkaar, van verschillende dagen, ben gewoon benieuwd wat jullie er van vonden.

lindake

Re: Sherry (draver, eerste keer op bokt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:38

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je dient namelijk minstens 5 recente foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.