Ik weet dat het er niet helemaal goed uitziet maar ik weet niet helemaal precies hoe te rijden en zet straks ook een vraag bij rijtechnisch.

OKe, tenen naar binnen, wat meer rechtopzitten en ze loopt wel erg op de voorhand, iemand nog meer tips?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het lijkt wel of jij je helemaal door het paard naar voren laat sleuren...Ik zou als ik jou is beginnen met de teugels korter te nemen, en zelf rechtop te gaan zitten met je handen nog iets hoger...ik weet niet goed hoe dit paard op iets reageert, dat is moeilijk te zeggen op foto's maar dit rijden ziet er beetje 'apart' uit
Dus wat al eerder gezegd is... teugels een flink eind opnemen en drijven met die handel... Het is moeilijk te zeggen vanaf een foto... maar zo lijkt het wel! Succes ermee! 
) ik ga de teugels niet korter maken omdat ze dan minder ontspannen gaat lopen, als ze zo is en ik nog iets verder ga, gaat ze redelijk snel aan de teugel, dit is niet helemaal wat ik perse wil maar ik wil wel ontspanning en daarvoor moest ik juist de teugels langer houden. En nogmaals, het voelt echt beter als je erop zit en dan deze foto's zien.......
fabske schreef:jah hoor ik heb wel foto's van hem maar daar loopt ie te hoog zal binnenkort eens rijfoto's met swerdy plaatsen
kuzzzzzzzzzzzzzzzz en je mag altijd komen proberen antoinette