Eindelijk zit ik er weer op
ruim 2 maanden geleden was het alweer...
Sommige zullen ons wel kennen!
Ballantimo is nu bijna 4 jaar en ik heb hem alweer 8 maanden! Er is veel gebeurd, alles begon erg fijn en goed. Inrijden heb ik zelf gedaan, en in augustus ben ik echt begonnen met het rijden onder het zadel. Dat pakte allemaal erg goed uit tot ik er een keer (perongeluk) af ben gevallen. 2 Weken later viel ik er weer af en Timo werd wat onzeker onder het zadel. Na wat hulp en een andere stalling ging het een tijdje weer heel goed. Maar ook hier ben ik er weer 2 keer afgevallen en was ik het vertrouwen volledig kwijt.
Een van de laatste keren dat ik lekker met hem heb kunnen rijden was toen deze foto's gemaakt werden (oktober)
deniece @ [RT-HAW] Ballantimo @ work, verschil na 2 weken!
Hierna ging het dus weer 2 x fout en heeft hij vanaf half november tot begin januari 1x een ruiter op zijn rug gehad. Ik had besloten hem te koop te zetten omdat ik er niet meer op wou en niet dacht het vertrouwen terug te kunnen vinden. Om de mogelijkheid te bieden geinteresseerden proef te laten rijden heb ik hem naar een trainingsstal gebracht ( http://www.trainingsstalwels.nl/Contact.html ) met behulp van mn stal eigenaresse, die me echt super helpt overal mee. Daar staat hij nu 2 weken en het gaat ZO erg goed dat ik hem uit de verkoop heb gehaald en vandaag heb ik er weer voor 't eerst opgezeten!! Had er ruim 2 maanden op gereden..
Ik ben erg blij met het resultaat, hij blijft zeker tot ergens februari in training zodat hij echt een stuk beter bevestigd is en ik er thuis weer mee aan de slag kan

Het niveau is dus gewoon groen / richting B. Ik heb niet gegaloppeerd omdat ik me daar nog niet zeker genoeg voor voelde, misschien de volgende keer!
De filmpjes zijn héél lang en ik weet niet hoe ik er stukjes uit kan knippen, daarom heb ik maar gewoon wat stils eruit gehaald!
Even aansingelen..

Nét erop!

Even stappen tussendoor, langer teugeltje en even belonen

Erg fijn..

Halsstrekken

Klaar, braaf

En waar ik héél blij mee ben! Hij is zoveel minder gevoelig geworden
als ik dit thuis deed dan was hij binnen een paar seconde aan de andere kant van de bak.. Zónder mij 

&
http://www5.picturepush.com/photo/a/278 ... 010/11.jpg
Ik ben helemaal blij
verwacht hem ergens in februari terug en dan gaan we samen weer lekker trainen!
maar had helemaal niet het gevoel dat ik kort zat..