ps: dat meisje is het bazinnetje van Kiki. Ik had nog meer maar die zijn pleite ineens. maar ik kan misschien ook nog wel wat actiefoto's en onder het zadel maken, willen jullie dat?
lekker eten...
Nog meer lekker eten...
En haar mooie koppie euh hoofdje pardon...
Hmmmm......
Ik vind het trouwens best wel een mooi paardje
, alleen oogje moet wel ffies schoongemaakt worden...
Nog van schuinachter...
Eigenlijk lijkt ze hier helemaal niet! Ze is veeel mooier haha! op deze foto lijkt het net of ze een lang hoofd met vet dunne nek heeft (is niet zo)
lekker weglopen....
Hmmmm..... daar groeit grasss!!!!
Kom op Kiek, halster om!
Kiek: "Nouhouuw ik wil helemaal niet!"
Kiek: "Vooruit dan, maar dan wil ik wel weer meteen kunnen eten hoor!"
voetjes uitkrabben....
Van haar hoofdje...
lekker schuren...
weer van haar hoofdje...
Hmmm... wat heb je daar baasje? (het was een bananensnoepje, maar ze at maar een kwart ofzo! we hebben de rest er met moeite in gekregen, ze moest en zou hem opeten haha!)
Helemaal behalve hoofd...
En nog eentje
Even wat stalgenootjes tussendoor:
Lieve vospony (heb ik nog veeeel meer foto's van, maar ik vond een fotootje voorlopig wel even zat
):Paardje:
En weer terug naar Kiki (allemaal vlekken bovenin de foto's
)*Intussen nog steeds bezig met dat snoepje (heeft Kiek trouwens van mij gehad, voor haar baasjes verjaardag van 1 jaar geleden))...*
Klaar om naar achteren te rijden?
Neeeeeeh bah (lees: steekt tong uit)
Even andere kant op 'looken'...
Ach, de foto's zijn niet al te best, maar het is wat he?! wat vinden jullie trouwens van haar (Kiki dus)???
De bandages, ze kwamen trouwens net terug van een rit ergens naartoe (euh ja....
) en ik had de bandages alvast even opgerold...En opstijgen...
WHAHAAA (melige foto)
*No comment*
echt wel zonde van die vlekken eigenlijk....
Ze werd dus gewoon met halster om in galop naar achteren gereden (ze is echt zo braaf, maar absoluut niet sloom! Je kan haar ook gewoon zonder alles rijden, of alleen halster om en dan achterste voren draven en galopperen (ik spreek uit ervaring))
Op pad...
Even omkijken of ik nog volgde... (ja, in de galop kon ik het niet meer bij houden om dan nog eens foto's te maken hoor!)
Ze is trouwens ook heel erg goed in dressuur en springen...!
Het is btw echt een scheetje, ze volgt je enzo. hier ging ze even raar doen voor de foto (op commando
)En ze verdwenen in galop, en ik bleef achter (*sniksnik*)
En nu het halfzusje van Kiki (KIM) das echt een mafketel hoor:
En Kim met stro in haar mond:
En lieve Triantha de kinderpony (heeft m'n nichtje van 3 toen nog in het bos op gereden (zonder vast te houden!) Triantha is 27 ofzo en ze wordt bereden door lieve kindertjes die het ook leuk vinden om haar te verzorgen. Trietje is een vosje, een New-Forestpony!
En Prince Gold, deze pony is inplaats van Woody gekomen (Woody heb ik gereden en verzorgd):
mafkees: wahhahaha
Princeje zitten
:zo dat was het weer! (ook weer lekker veel net als dat andere topic van Fab en Laj dat ik vandaag geplaatst heb was ook zo lang, haha) maar ach, hebben jullie wat te doen he!!!!