Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vraam me alleen wel af of je zomaar (ik neem aan, zonder toestemming) filmpjes van iemand anders op internet mag zetten. MarloesRixt schreef:Dit valt mij inderdaad ook op.... wat een gespannen sfeer onderling! Ik rij dan wel geen wedstrijden maar kom er wel eens, het lijkt wel steeds erger te worden.
Dat filmpje vind ik er inderdaad niet goed uit zien...Ik vraam me alleen wel af of je zomaar (ik neem aan, zonder toestemming) filmpjes van iemand anders op internet mag zetten.

Arabesk schreef:equitation schreef:Echt superirritant dat het telkens in slow motion wordt gefilmd waarom:S?
dan worden de details beter zichtbaar
Je kan de filmpjes ook downloaden en opslaan en op hogere snelheid afspelen als je het zo graag op normal speed wil zien, maar ik denk niet dat het dan minder erg wordt![]()
Ik snap niet waarom het zin heeft telkens eindeloze discussies starten + dezelfde filmpjes te plaatsen en te roepen dat het allemaal zo erg is. Zo houd je het toch niet tegen, ga dan met de betreffende ruiter in discussie als je er er toch bij bent. Maar je moet het zelf weten, alleen zonde van je tijd
dressagelady schreef:Lekker kort door de bocht weer allemaal. Niet overal gaat het zo. En daarbij: niet iedereen heeft zijn paard enkel voor buitenritjes en weide decoratie.
Suzanne_k schreef:dressagelady schreef:Lekker kort door de bocht weer allemaal. Niet overal gaat het zo. En daarbij: niet iedereen heeft zijn paard enkel voor buitenritjes en weide decoratie.
Je hebt ook ruiters die wel de ambitie in de dressuur hebben maar liever M-dressuur halen op een eerlijke manier voor het paard, dan Z-dressuur op deze wijze. Mensen die deze methode afkeuren zijn niet per definitie recreatieruiters.
Dat is nog redelijk basis en echt wel recreatiedressuur, niet dat dat uitmaakt. Maar al dat gedram van iedereen, laat dan lekker zien dat jij het beter kan! Henkjan schreef:Verder doe je het op Bokt al verkeerd als er een slof (los) aanhangt of je met een S&T hoofdstel traint in de M2 als voorbereiding op de Z.
en dat komt zeker níet alleen uit de 'natural' hoek