Ik heb al in geen tijden berichten op bokt geplaatst, maar sinds ik weer met Luckyboy aan het rijden ben, vind ik het toch wel heel erg leuk om mijn grote trots met jullie te delen

Luckyboy is een Arabier (rh pajkovski) x Draver (She's all that) van Mei 2004.
Na begonnen te zijn tussen de pony's is Luck daar nu toch echt bovenuit gegroeid en zodoende hebben we een paardenstartkaart aangevraagd. Ondertussen hebben we één wedstrijd in het L1 tussen de paarden gereden (met winstpunt:D).
Het afgelopen halfjaar heb ik weinig met Luck kunnen rijden wegens omstandigheden, maar de afgelopen maand ben ik weer volop met hem aan de gang (hij heeft dat half jaar niet stil gestaan, maar is ca. 2 keer in de week door een ander meisje gereden).
Hieronder staat een compilatie van foto's van de afgelopen tijd, plus wat uit de oude doos. Het zijn allemaal foto's die gemaakt zijn op het 'hoogtepunt'van het rijden, dus niet tijdens de 'warming up'.
Hopelijk kunnen jullie mij voorzien van opbouwende kritiek, zelf vind ik dat ik vooral rechter op moet zitten en voor me uit moet kijken, maar daar wordt aan gewerkt

1) De vader van Lucky (super veel dank nog Marian dat ik een keer op hem mocht rijden)

2) De moeder van Luck

3) Het prille begin

4) Een paar maandjes later

5) De laatste B wedstrijd

6) Tijdens les

7)Lucky aan het springen

8) Naar buiten in de sneeuw (helaas wazig)

9) In de bak met de sneeuw (KOUD!!!) Helaas net een 'sta-moment'

10) Galop

11) Bikkelen

12)

13) En als laatste: Vader en zoon 2 jaar geleden

Dit is een filmpje van onze eerste L1 wedstrijd tussen de paarden (5,5 maand geleden):
http://www.youtube.com/watch?v=SF8wbj1qPNo
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de foto's te kijken, sorry dat sommigen wat wazig zijn, maar misschien hebben jullie toch nog wat tips.
Volgende keer zal ik van één en dezelfde 'training' foto's plaatsen, zodat jullie ook zien hoe de opwarming etc. verloopt.
Groetjes Pauline