Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
em_papillon schreef:Hoe bedoel je ? Dat je vriend/man ook gaat rijden??
show hem de spanning die het kan geven! Neem hem mee op een stapritje langs het strand.. Mannen houden van actie.. dus geen rondjes in de bak laten lopen .. ja om het hem te leren uiteraard
Equidea schreef:Mijn vriend houdt van actie. Zo heb ik hem meteen al leren draven, en toen dat ging, galoperen.
Sinds dien rijdt hij bijna liever dan ik...
*
Dus misschien rond de zomer een keer
em_papillon schreef:Equidea schreef:Mijn vriend houdt van actie. Zo heb ik hem meteen al leren draven, en toen dat ging, galoperen.
Sinds dien rijdt hij bijna liever dan ik...
*jaloers!!*
Ik wil zooo graag dat mijn vriend meegaat.. Maar ik rij 2 paarden bij.. dus niet mijn eigen.. eentje is kreupel en de andere zijn erg drukjes door het weerDus misschien rond de zomer een keer
mijn vriend is al overal beter in dan ik... grr.. en straks daarin ook
Maar het lijkt me ook heerlijk om samen door de bossen te kunnen crossen! 
barbarossa schreef:Ik ben een levend voorbeeld! Vandaar de tip....
Ik BEN die partner die enthousiast geworden is zeg maar.

barbarossa schreef:Een heel 'lage' tip voor de dames.
Als er een probleem is: wees eens flink overstuur.
Wij mannen zijn graag redder in nood, en verdienen graag een wit voetje. Dus wees eens te ziek om te kunnen voeren, barst in tranen uit of trek op andere wijze de emotionele aandacht.
Dan kunnen wij in onze ridder-te-paard (theoretisch, nog wel, maar wie weet) rol kruipen.

em_papillon schreef:barbarossa schreef:Oke, het moet wel een beetje een ECHT probleem zijn. Aan theatraal acteren hebben wij een broertje dood. Dan schieten we in de: doe ff normaal modus.
Mwah ben niet zo van het dramatisch doenMaar ik snap wel wat je bedoeld. Maar denk niet dat hij daarmee opeens paard gaat rijden
ik heb op woensdagavond een cursus waarbij ik van 18.15 - 21.00 uur weg ben en op dinsdagavond heb ik school. Daarnaast werken we allebei als ik nog eens wil gaan sporten 1 a 2 keer in de week dan ziet ie me heeellleeeemaaaaal niet meer zegt ie hahahaha
meiden... jongens... mag ook hoe kan ik hem overtuigen! Ik wil zooo graag weer doen wat ik leuk vind, namelijk paardrijden! rafiskatje10 schreef:Ik wil zooooo graaag na een lange tijd weer paardrijden, alleen me vriend vind dat ik al zo weinig thuis benik heb op woensdagavond een cursus waarbij ik van 18.15 - 21.00 uur weg ben en op dinsdagavond heb ik school. Daarnaast werken we allebei als ik nog eens wil gaan sporten 1 a 2 keer in de week dan ziet ie me heeellleeeemaaaaal niet meer zegt ie hahahaha
meiden... jongens... mag ook hoe kan ik hem overtuigen! Ik wil zooo graag weer doen wat ik leuk vind, namelijk paardrijden!
Ja, dat zal hem dan in één keer wel bevallen... hihi goede tip trouwens!!!