In die tussen tijd is mijn 1 jarige hengst D'accord ingeslapen en had ik niet echt behoefte en tijd om foto's te plaatsen!
Het afgelopen jaar hebben we veel dingen meegemaakt, maar ook zijn we in tussentijd door het L2 heen en hebben we 17 Januari ons M1 debuut
*trots*
Ik had nooit verwacht dat we zo ver zouden komen, we kochten haar (in 2006) als een normale pony
die leuk was voor de recreatie en om eventueel zo mee te rijden..maarja na lessen en lekker tutten bleken we toch wel uit te blinken in de dressuur, hier zijn we dus mee verder gegaan en kijken nu naar hoever we komen!
Ik ben erg trots dat het zo goed gaat en ze is nog steeds erg werkwillig en heeft er veel plezier in, dus wie weet wat de toekomst ons brengt!
We zijn vooral bezig met ontspannen rijden (lange passen vooral) met veel plezier voor alle 2 en proberen meer naar boven te rijden, dit pakt ze goed op en we zijn langzaam ook begonnen met de eenvoudige wissels,keertwendingen enz.
Op sommige foto's steek ik mijn voet naar buiten, dit komt doordat ik een zware blessure heb gehad(wat nog steeds niet weg is) aan mijn achillespees!
Oke hier verschillende foto's!
1 foto van de zomer

Clinic Els schotman

Els schotman vertelde dat ik niet te lief moest zijn anders zou ze over me heen gaan lopen, ik kreeg tips om meer te verruimen en hier zijn we hard mee bezig!

Laatste L2 Wedstrijd

En nog 1 foto van gister