Bespiering in de hals en springen, hoe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maaikedewit

Bespiering in de hals en springen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 18:39

Hallo bokkers,

Mijn 2 vragen zijn dus:

1.Hoe zorg je dat mijn verzorgfries veel bespiering krijgt in de hals?

2. Mijn verzorgfries rent door de hindernissen heen zegt de eigenaar van mijn verzorgfries.
Hoe zorg je dat ze dat dus niet meer doet? (het erdoor heen rennen.)
Want ik wil graag af en toe voor de afwisseling een sprongetje maken, hou zelf erg van springen, maar kan dus niet?

groetjes!

zij

Re: Bespiering in de hals en springen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:40

1: goed trainen
2: respect zien te krijgen (grondwerk?)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:41

Ten eerste staat het hier verkeerd ;) Ik zal wel even voor je temmen. Het is handiger als je gewoon 2 verschillende topics maakt, aangezien het over 2 hele verschillende dingen gaat.

Met de bespiering kan ik je niet helpen, maar wat doet je verzorgfries als je balkjes loopt? Ga dat anders eerst vaak doen, en dan leg je hem een keertje 10 cm hoger. En zo bouw je steeds verder op! Succes! :)

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:42

friezen zijn over het algemeen niet al te beste springers.. als ik jou was zou ik lekker les nemen van een goede instructeur.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 18:43

Mette schreef:
Ten eerste staat het hier verkeerd ;) Ik zal wel even voor je temmen. Het is handiger als je gewoon 2 verschillende topics maakt, aangezien het over 2 hele verschillende dingen gaat.

Met de bespiering kan ik je niet helpen, maar wat doet je verzorgfries als je balkjes loopt? Ga dat anders eerst vaak doen, en dan leg je hem een keertje 10 cm hoger. En zo bouw je steeds verder op! Succes! :)

Ik heb nog niet met haar gesprongen of balkjes gedraafd, ik zal een keer proberen om met haar over balkjes te draven.
dankjewel!

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 18:43

Zaina schreef:
friezen zijn over het algemeen niet al te beste springers.. als ik jou was zou ik lekker les nemen van een goede instructeur.

had ik al :o .
Maar misschien neem ik nog meer les want door omstandigheden stopte dat even.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 18:44

Mette schreef:

Waar moet ik dan 2 topics plaatsen?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:26

Dit topic staat hier op BKR niet helemaal goed op zijn plaats. Daarom verplaats is het dus.

BKR > RT-P