Orlando @ dressuurproefje A6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LostInHeaven

Orlando @ dressuurproefje A6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 16:34

Laatst bijgewerkt door LostInHeaven op 30-12-09 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

horse_girl

Re: Orlando @ dressuurproefje A6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:39

Hoi, ik heb alleen het eerste filmpje een stukje gekeken. Dingen waar je aan kunt werken: Iets meer voorin je zadel gaan zitten, je heup/schouder/hak maken nu (bij lange na) geen rechte lijn). Handhouding, dus handen voor en naast elkaar, ellebogen aan je lichaam houden. Activiteit van achter zodat hij meer gaat zakken en vooral de lengtebuiging, die miste ik nogal eens.
Verder ziet het er vriendelijk uit!

Cardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:12

het ziet er netjes uit, probeer alleen nog wat aan je houding te werken, denk vooral aan de pianohandjes. (heb ik zelf ook hoor)
en probeer niet zo naar voren te zitten en ook je hakken uit te trappen.

LostInHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 18:14

@ cardo

Ja ik weet het hoor, ik zit beetje naar voren, maar ik kom al van ver :D (vroeger zat ik nog meer naar voor (: )
en de pianohanden is idd niet mijn sterkste punt ..

lindake

Re: Orlando @ dressuurproefje A6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 22:49

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.