Dit is de tekst erbij:
De Paardenkrant wordt blijkbaar niet alleen door mensen gelezen, maar ook door de paarden zelf! Het lijkt erop dat de pony op de winnende foto van deze week wil kijken hoe het zijn soortgenootjes vergaat. Of de krant na gelezen te zijn door de pony ook nog in goede staat verkeerd, is nog maar de vraag. Misschien dat de eigenaar van de pony daar wel een oogje voor in het zeil houdt. De foto werd ingestuurd door Nadia Hendriksen uit Doetinchem. Ze verdient hiermee een boekenbon.
Nadia schreef: "Ik maak regelmatig lange tochten met Buster en Duke, twee Welsh hengsten. Ik rijd dan op Buster, m'n kleine pony, en Duke loopt ernaast aan het touw. Ergens onderweg zoeken we dan een leuk plekje uit om pauze te houden. Duke zet ik ergens aan een paaltje vast, waar hij kan grazen en Buster loopt dan altijd ergens los om me heen. Ik heb dan vaak een broodpakketje mee om op te eten en De Paardenkrant om te lezen. Laatst kwam Buster ineens bij me staan en begon mee te lezen! Ik heb toen snel een foto gemaakt waarop te zien is dat hij erg geïnteresseerd was in z'n verre neef Kenu!"
Ook u kunt meedoen aan de fotowedstrijd. Stuur uw meest orginele paardenfoto's in een stevige envelop naar de redactie van De Paardenkrant, Postbus 4, 7000 BA Doetinchem. Alle foto's, geplaatst of niet, worden aan de inzender geretourneerd. De foto's die voor plaatsing in aanmerking komen worden beloond met een boekenbon. Schrijf duidelijk naam, adres en telefoonnummer op de achterkant van de foto. Een bijpassend verhaaltje is welkom.
En dit is de orginele foto:

en hoe zag de krant eruit nadat Buster hem had gelezen

*

Deed ie het trouwens uit zichzelf of heb je wat speciaals gedaan??