Zaterdag hadden Wasilianemo en ik weer les en het gaat al stukken beter! Oke, zaterdag was de onstpanning wel moeilijk te vinden, want ze stond al een paar dagen stil.
We zijn vooral bezig met het rechtrichten, schakelen en het leren lopen op eigen benen, ook kan Wasilia nog geen mooie volte rijden zonder steun van mijn binnenhand dus daar zijn we ook druk mee bezig! De galop is al stukken verbeterd en ze springt nu 9 van de 10x goed aan en houdt het nu zo'n 4 rondjes vol!
Net zoals ons vorig topic, zijn we nog steeds niet bezig met het nageeflijk lopen, maar juist met de dingen die ik zonet typte..
De problemen waar ik tegen aanloop zijn vooral het rechtop zitten, binnenhand niet strakker dan buitenhand en ik moet strenger zijn met buitenhand zodat ze niet over het buitenschouder wegloopt.. Oja, hakken uitdrukken blijft moeilijk

Er zijn niet zoveel foto's gemaakt, want wilde eigenlijk alleen een paar foto's van mijn nieuwe setje!
Er mag best commentaar geleverd worden, mits het vriendelijk kan
Heb Wasilia nog maar anderhalve maand dus we moeten nog steeds wennen!Nou dit was het eigenlijk wel! De foto's :

Gespannen, binnenhand strakker dan buitenhand

Heel tevreden beeld! Netjes actief, mag wel iets rechterop zitten!

Al wat minder spanning, moet haar dan wel actief houden van achter! Handen nog wat meer aansluiten

Verruimen vond ze die dag niet zo leuk.. Telkens ging ze wat in protest, maar wel mooi actief voor haar doen!

Ja, als je fris bent, zitten er overal spoken en enge dingen!

Halthouden en luisteren. Handen meer aansluiten
Zoals ik al zei, commentaar is welkom!
Groetjes Monica
Staat goed hoor!
.
Ik denk als ik mijn armen meer ga aansluiten dat dan de teugellengte verbeterd..
. Maar veel succes verder!