leuk dat je even een kijkje komt nemen.
Allereerst zal ik een verhaaltje over Blingh vertellen. Deze merrie is geboren op 9 juni 2006 bij ons thuis. Mijn zus had toendertijd een merrie genaamd Saartje en die had een blessure aan haar hoef waardoor ze een tijdje niet gereden kon worden. We hebben haar toen laten dekken door Flemmingh. Saartje is een Balzflug x Mondriaan, we hebben haar verkocht toen mijn zus stopte met rijden aan een meisje in Assendelft. Ik had dat jaar een ponyveulen gefokt uit mijn pony Belladin, samen hebben we ze 3 jaar op het land gegooit, daarna wilde we Blingh laten inrijden, maar ze was er nog niet helemaal klaar voor (niet genoeg ontwikkeld). Na een half jaartje hebben we haar laten inrijden en ze was echt superbraaf. Ik had er zelf geen tijd voor ivm andere paarden en nu staat ze te koop en heb ik er een klein beetje tijd voor vrijgemaakt. Ik rij haar nu 3x in de week en dit is de 4e keer dat ik erop rij, en ook een van de laatste keren want morgen komt ook de pony terug en ga ik die rijden. Omdat deze heel braaf is geef ik haar ''uit handen''. Blingh is nu 3 weken onder het zadel.
Ik vind het belangrijk dat ze lekker doorloopt en zich niet gaat ''opkroppen''. Dat nageven moest wel, maar het echte ''rond'' lopen kwam wat mij betreft later wel. Maar eigenlijk pakt ze het echt super op!
Gister had ze niet gewerkt, dus ze was wat druk en ze heeft wel eens wat beter gelopen. Nou genoeg geluld, kijk en geniet.
Het zijn niet zoveel foto's en helaas alleen in draf. Hierna vond m'n moeder het wel genoeg. 

En nog een foto van een week geleden, tweede keer dat ik haar rijd;