Ziezoo wedstrijd @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ashleyxx

Ziezoo wedstrijd @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 21:30

Heee Allemaal,

Ik heb vorig weekend voor het eerst mijn officiëele wedstrijd gereden, hij liep voor mijn gevoel goed. Hij kan nog wel eens vervelend zijn en erg kijkerig zijn, als hij geen zin heeft doet hij het ook niet. Maar vandaag had ik niks te klagen. Alleen jammer van het slechte weer, de hele tijd regen, behalve toen ik mijn proeven moest rijden :+
Ik had bij de eerste proef 191 en bij de tweede proef 200 punten, ik was erg trots op hem *D

Deen's Ziezoo
(v. Jackson) zie hengsten stoeterijdeen.nl
(m. Eltienna)
5 jaar oud
B+3

Hier de foto's:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7, en dan zie je wat
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. close-up, jammer van zijn neus
Afbeelding

12 strekken, achterbeen-adore-
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Rij technisch commentaar zeer welkom :9
xxxxx
Laatst bijgewerkt door ashleyxx op 08-12-09 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

EllyC

Re: Ziezoo wedstrijd @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:31

ziet er netjes uit
wat me opvalt is dat je neusriem wel erg naar beneden zit aan de voorkant. Te los? sperriempje te strak?

ashleyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 21:32

jury schreef:
ziet er netjes uit
wat me opvalt is dat je neusriem wel erg naar beneden zit aan de voorkant. Te los? sperriempje te strak?

Nee, de sperriem ziet niet te strak, maar die neusriem gaat heel snel naar beneden, heel irri! :Y)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:37

gaaf beest heb jij onder je kont! hij loopt ook netjes :)

wel mag je nog even goed werken aan je eigen houding en zit. handen netjes op gelijke hoogte, rechtop zitten, benen lang (misschien beugels wel een gaatje langer?)
en je lijkt af en toe nogal hardhandig, maar dat kan misschien ook een momentopname zijn?

trouwens: volgens mij voldoet je openingspost niet helemaal aan de regels van HAW. lees die nog even door, je kan het volgens mij tot een uur later nog aanpassen ;)

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:48

Het lijkt alsof je je rechterhand vaak sterker maakt, probeer dat gelijk te houden, dus wat minder sterk ;)

Verder een prachtig paard, gefeliciteerd met je punten en prijzen! En naar voren kijken ;)

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:16

Leuk paard zeg! Gefeliciteerd met je punten.
Let een beetje op je handen, je lijkt af en toe erg streng. Bijv. foto 14 ziet er niet echt fijn uit. Probeer daar je binnenhand naar binnen te brengen zodat hij buigt om je binnenbeen. Nu breng je je binnenhand naar buiten dus buigt hij niet mooi om je been, maar dwing je hem met je hand om te buigen.

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:20

Ik vind het op de foto's een erg veelbelovend paard. Graag zou ik nog wel wat meer ruimte in de hals zien op sommige foto's. Succes!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:21

Ik vind het er allemaal wat sterk en niet echt 'los' uitzien. Ik denk dat jij teveel je handen blokeerd/vastzet waardoor hij sterk wordt. Let er ook vooral op dat je je handen op gelijke hoogte en breedte hebt. Vooral op foto 14 is goed te zien, dat jij je paard wegtrekt door je binnenhand over de hals te doen en naar je toe trekt. Je benen moet je meer laten hangen, je trekt ze teveel op waardoor je knie over het zweetblad komt.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:41

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.