Candy is nu net 2 en ze heeft nooit wat moeten doen. hoeft ook niet maar manieren mogen ze wel wat hebben. Ik had mijn maandelijkse NHS-les dus kon Jossy Candy even onder handen nemen voor Sweety. Nou dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Wij maken voor sweety altijd een cirkel met plastiek paaltjes en stroomdraad. sweety ging er nooit door maar candy daarentegen
Nu zul je denken waarom hebben die geen roud pin? Dat is omdat de wei niet van ons is en die mensen willen dat niet. Dus Candy ging zo snel als Jossy wat druk op haar uitoefende door de draad. Toen heeft hij haar een longeerkoord aangedaan. Gewoon voor als ze het nog probeerde hij haar dan een snok kon geven aan het halster. Na een tijdje ging dit alweer beter. maar Candy is echt koppig. En op een keer loopt ze mooi ontspannen in draf en plots zonder enige waarschuwing poing springt ze over de draad knap mijn longeerkoord kapot ! Wat is het toch een
Gelukkig konden we het terug maken. Eigenlijk vergeleek hij haar met een bedorven kind
maar hij vond het heel fijn om met haar te werken. Candy heeft zelf 1 keer naar hem gesteigerd. Maar het ging hoe langer hoe beter. op het einde liep ze zelf zo in de cirkel. En ze begon hem ook goed te volhen. Hier volgen heel veel foto's. ook van mijn les nog met sweety vandaag maar daar moet niet zoveel uitleg bij
.Ze moesten dus wachten tot na de les voor ze eten kregen en dat vonden ze niet zo fijn. Wij waren de draad nog aan het spannen zien we dit
Dit is candy. Als we nog geen eten krijgen eten we stroomdraad spaghettie. natuurlijk hebben we het meteen afgepakt de zotten.Sweety
Candy in de les.
En nu Sweety en ik

Candy die Jossy wat gaat plagen terwijl hij me uitleg geeft
Sweety in draf zetten
Deze vond ik wel mooi
(zou ik haar baard toch niet beter knippen?)Hier moet ik haar achterwaarts laten gaan en terug naar me toe laten komen.
Ze doet het al goed he? vraag ik hier.
Zo dat zijn ze voorlopig weer. het was weer een hele fijne en leerzame les. hoe vinden jullie de foto's?

Maar het zijn lieverds