De foto’s zijn genomen op onze aller eerste onderlinge wedstrijd. Ik heb 4jaar geleden één keer een wedstrijd gereden, dus ik vond het hartstikke spannend, en was behoorlijk nerveus. Wat ook wel te zien is.
We hebben een B-proef gereden. We waren 1ste van de 20 man, met 210 punten. En daar was ik natuurlijk ontzettend blij/trots mee, want ik had het totaal niet verwacht.
De punten op mijn staaltje waren voornamelijk de sprong in de galop moet nóg meer opwaarts, en het halsstrekken moet véél meer. Wat ik ook heel duidelijk zag op de foto’s eerlijk gezegd. Dus daar word aan gewerkt!
Ik heb mijn paard nu sinds juli, maar we zijn hard aan het oefenen om echt een team te worden! Ik wil graag na de winter met hem officieel gaan starten. Ook heb ik 1x inde week privé les.
Ik ben nu voornamelijk bezig om hem goed aan het been te zetten, actie-reactie. En de impuls in de galop. Verder probeer ik hem bovenin te rijden, want hij loopt heel graag te rond en diep en dan word hij loeizwaar in de hand. Ook als zijn motor eindelijk aangaat ( het is nogal een dieseltje ) dan wordt hij vaak te heet met rijden, en dan stel ik hem rond en diep in om het wat af te laten vloeien zonder dat hij in mijn hand gaat hangen.
Nou genoeg geklets, hier de foto’sss;
1.

2. Aanzet naar de middendraf, jammer dat ie zo wazig is..

3.

4. Hier zie je heel duidelijk dat ik mijn handen veel meer moet openen, en zijn neusje eruit moet schuiven..

5.

6.

7.

8.

9.

10. Begin middendraf

11. En klaarrrrrrr.

Wat vinden jullie ervan, tips/ commentaar wat beter kan?!
, dat je hem netjes rijdt. Al lijkt hij op foto 4 wat te gaan hangen.. Maar dat ie dat doet geef je zelf al aan.