Ik heb hem 3, 5 jaar en hij staat momenteel 1,5 jaar daarvan in bruikleen bij lailapri@bokt.
Hij staat daar omdat ik een flinke dip met hem had en gewoon ook geen plezier meer had in wat ik met hem deed, ik kon niet meer op hem rijden , hij kan enorm goed springen maar dat kan ik helaas niet met hem doen. Ik wilde hem voor de kar hebben maar toendertijd had ik een begin gemaakt maar door een paar (bijna) ernstige ongelukken , lees bijna. Heb ik er maar vanaf gezien, nu wat jaartjes later heeft hij een heleboel geleerd en ik heb besloten om hem toch volgend jaar maar voor de kar te (laten) beleren, door iemand die er vakbekwaam mee is, hij is namelijk enorm snel gestressd (tsja dat bloed). Tegenwoordig is hij wat rustiger en nuchterder van zichzelf en daarom wil ik nu een goede nieuwe poging wagen.
Ik ga nu regelmatig naar hem toe om hem te vertroetelen, longeren met enkele of dubbele longe en te wandelen. Ik ben hem wel weer van plan binnen een jaar terug te nemen zodra hij voor de wagen is, daarnaast wil ik hem in het springen uit laten brengen door iemand en als het goed is heb ik die persoon al gevonden.
Nouja dat was het wel en dan nu aan het werk!
Ik heb hem eerst 10 min opgewarmd zonder touwtje, heb de foto's trouwens zelf gemaakt dus niet alles is even netjes getimed.

Stap

Stap andere kant

Draf nog beetje op de voorhand

Draf best netjes

Draf

Draf

Galop (erg moeilijk te maken, hij is er moeilijk in te houden en zeker met 1 vrije hand die vol is met lijn en zweep)

Deze is wel mooi

En nog een drafje, dat voorbeentje

Moe na werk, daarna gingen we nog even lekker lang stappen
Dat was het dan.
En wees een beetje lief voor mijn kleintje.