Dit is G.I. Joe.
Hij is een NRPS-er van Paledo, bijna 1.55 en 3 jaar en 7 maanden oud
Ik heb hem gekocht als 2-jarige en afgelopen (begin) augustus is hij 'ontslagen' uit de opfok.
We zijn toen eerst bezig geweest met longeren, wandelen, tutten enz. Eind september ben ik begonnen met hem zadelmak te maken. Tussendoor heeft hij nog eens 2,5 week rust gehad omdat hij naar de tandarts was geweest en omdat zijn zadel aangepast moest worden.
Maar ondertussen hebben we 1 keer in de week les en daarnaast rijden we 2 keer. Joe begint het werken nu aardig op te pakken.
Voor mij is het best wennen, zo'n pony

Mijn vorige paard (die ik na 2 jaar alles te hebben gegeven, 3 weken geleden in heb moeten laten slapen) was 1.67 en een brede bink. En omdat ik geen idee had hoe Joe en ik als team eruit zien, heb ik vandaag aan een stalgenootje gevraagd of ze me even wilde filmen.
Hierbij wat stills uit dat filmpje.
En ik ben best een beetje trots als ik de plaatjes zo bekijk! Hoewel hij nog wel wat achter de loodlijn loopt, zie nu wat mijn instructeur bedoeld met het feit dat ik mijn armen moet uitschuiven.
(en ik moet er wel opletten dat ik mijn hakken uitdruk, en rechtop blijf zitten... maar een jong paard in combinatie met nieuwe laarzen en een zadel wat ik niet helemaal lekker vind zitten is niet ideaal... maar natuurlijk ook niet echt een excuus...hihi... over 2 weken ga ik een nieuw zadel uitzoeken, eens kijken hoe ik er dan bij ga zitten

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Drafjes rechtsom

Vanaf een afstandje

Galopjes

Drafjes Linksom

En... eerlijk is eerlijk.. het gaat dus niet altijd goed