Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Maar ik bedoel eigenlijk meer het beengebruik om hem rond te krijgen. Om stelling te vragen dus. Linksom, z'n goeie kant, is mijn slechte kant, dus dan ga ik er effectief vanuit dat hij wel op mn beenhulp reageert, want dan krijg ik hem wel in binnenstelling. Rechtsom, zijn slechte kant maar mijn goeie kant, lukt dit echt bijna niet. Hij loopt echt met zn hoofd naar buiten en ik kan duwen zo hard ik wil, hij buigt niet en hij neemt geen binnenstelling.. Fleur1984 schreef:Mja het probleem is niet zozeer dat hij niet actief is, want dat is hij wel. Maar ik bedoel eigenlijk meer het beengebruik om hem rond te krijgen. Om stelling te vragen dus. Linksom, z'n goeie kant, is mijn slechte kant, dus dan ga ik er effectief vanuit dat hij wel op mn beenhulp reageert, want dan krijg ik hem wel in binnenstelling. Rechtsom, zijn slechte kant maar mijn goeie kant, lukt dit echt bijna niet. Hij loopt echt met zn hoofd naar buiten en ik kan duwen zo hard ik wil, hij buigt niet en hij neemt geen binnenstelling..
Ervaring zeker?
Fleur1984 schreef:Ja ik denk dat ik inderdaad moet blijven oefenen en oefenen, en dat die tempowisselingen en figuren rijden heel belangrijk zijn om hem soepel te maken.
Het is alleen soms zo frustrerend om te zien dat het bij de eigenaar wel lukt, en dat ik er dan zo veel moeite voor doe, helemaal in het zweet sta en dat het dan nog niet luktErvaring zeker?
Alvast bedakt voor de info hoor!