Na 7 maanden me paardje weer opgezocht-->bitloos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LittleRose

Na 7 maanden me paardje weer opgezocht-->bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 19:41

Ik heb in april met pijn in me hart mijn paardje verkocht.
Ik had helaas te weinig tijd nog voor hem en vanwege mijn rug ging het rijden ook niet meer zo lekker.
Nu ben ik afgelopen zondag weer naar hem toe geweest, pff heb het niet droog gehouden.
Vond het zo fijn om hem weer eens te zien, hij ziet er hartstikke goed uit, superleuke baasjes en een leuk plekje, gelukkig!!
Ook rijden ze bitloos met hem, ikzelf heb dit nooit geprobeerd met hem (heb zowiezo nog nooit bitloos gereden) maar hij doet dat echt super, wou dat ik er eerder achter was gekomen mja haha.

Dus ik heb lekker gereden op hem, ook nog even gesprongen alleen helaas kon vriend lief niet goed timen ;).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:43

Wat leuk dat je hem opgezocht hebt!
Hij ziet er inderdaad goed uit ;)

Omdat het HAW is, let op je pianohandjes en je tenen ;)

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:44

Het ziet er leuk uit hoor!
Fijn dat je paard zo een goed plekje heeft gekregen, dat is altijd maar weer afwachten. Maar ik denk zo dat het makkelijker is om afstand te nemen.

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 19:48

@Urbiezira: dankjewel, ja me handen en tenen zijn altijd al een probleem geweest, op het begin let ik erop maar na een tijdje gaan ze weer der eigen gang ;).

@Germatje: Dat is altijd maar afwachten ja, maar ik kan het nu inderdaad ook beter "afsluiten" om zo maar te zeggen, omdat ik weet dat ie het goed heeft.

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:50

Voor een eerste keer bitloos? vind ik dat je hem heel netjes rijdt!
Blijkbaar voelde het ook wel heel erg vertrouwd voor je.
Heel erg fijn dat je paard zo'n goed plekje heeft gekregen.
Je zal hem nu vast nog meer gaan missen, omdat je bij hem geweest bent en het gevoel van rijden weer even hebt gehad op hem.
Wel top hoor, dat je nog bij hem mag komen en zelfs rijden. Herkende hij je ook?

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 19:52

@Vlinder32: Dankjewel, ja dit was echt de eerste keer dat ik bitloos reed. En het voelde zeker vertrouwd aan ja :). Ik denk dat ik hem altijd wel zal blijven missen maar gelukkig mag ik altijd langskomen.
En ik denk wel dat hij me enigzins herkende, want ik liep richting de auto om er wat uit te pakken en hij liep heel het stuk toch achter me aan O:)

Drrrassic

Re: Na 7 maanden me paardje weer opgezocht-->bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:54

Wat een schatjes!
Ik zag ook alleen je handen en tenen om op te letten, verder rijd je nog steeds prima hoor. :)

lindake

Re: Na 7 maanden me paardje weer opgezocht-->bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:33

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.