Vandaag was de hereniging van de meiden....
Eerst Hon en Mystery in de bak, toen Jamaica erbij (die had brokjes gevonden)

Tja, Jamaica heeft een nieuwe hobby, en al is haar stal net schoon... zo komt ze eruit....

Jamaica heeft eerst even aan de longe in de bak gelopen, terwijl hon los liep. Ze was erg nieuwschierig, maar elke keer als ze wilde kijken liep hon weg. Maar verder deed hon niks.
Dus besloot ik Jamaica los te laten. Mystery liep eigenlijk gelijk naar haar toe, en ging zelfs op zoek naar Jamaica's uier!!! Jamaica allemaal gillen, en waarschuwen, door een beentje op te tillen.
En toen werd Jamaica enthousiast...

Nouja, dit doet ze altijd, dus ik keek het even aan, maar het bleef, dus besloot ik wat brokjes door de bak te strooien zodat ze een bezigheidje hadden. Dit was echter niet zo boeiend nog,

Pas later ontdekte Jamaica de brokjes, en toen hadden moeder en kind even rust

Toen de brokjes echter op waren begon het hele verhaal weer van voor of aan. Dusdanig dat ik geen van 3en te pakken kreeg. Mystery dook onder het hek van de bak door, gevolg, Honey in paniek.... Dus hek open, Hon eruit jagen (die loopt toch niet zover weg) en jamaica erin houden (zwaar beledigd) en toen later Hon uit de akker geplukt en in haar weitje gezet.
nee, dit was geen succes