Op 8 november hadden Axel en ik onze eerste onderlinge wedstrijd. Uiteraard best spannend allemaal. Axel gedroeg zich perfect. Toen we de bak in kwamen vond Axel dit toch best eng allemaal. Ook over een plasje water springen vond Axel leuk.
Maargoed, ondanks alles hebben we heerlijk gereden en deed Axel ontzetten zijn best! We zijn 3e geworden met 208 punten. (Onderling he
)Axel is een 14 jarige draver. En nóg niet officieel uitgebracht. Vanaf vandaag is onze startkaart wel al onderweg!!
Onze verbeterpunten: Mijn houding, ik val soms erg ver naar voren. Mijn tenen draai ik soms naar buiten. En mijn handen draaien soms nog een beetje rond, terwijl als ik er op let ze wel netjes rechtop staan.
En ik heb soms de teugels té los. Axel is dus soms een beetje gespannen maar dit vind ik zelf al zeer verbeterd. Waar we nu aan het trainen zijn is de galop. Axel vind de galop erg leuk, en wilt daardoor alleen maar hard galoperen. Dit gaat ook steeds beter.
Tips zijn welkom, hou het wel een beetje lief want beide waren we wat gespannen. (Logisch toch?)
1. Even netjes gemaakt. Axel vond het maar niks zo lang binnen staan! Normaal stond Axel allang buiten.

2. Toegesproken worden door onze fans

3. Instappen

4. De proef zelf.

5. Een enge fotograaf!

6. Drafje

7. Nogmaals

8. Mooie foto vind ik zelf.

9. En klaar!

10. En nog een mooie foto van na de proef!

Axel liep trouwens niet optimaal zo als hij kan lopen. De bak waarin we reden is namelijk wat klein, en zelf rijden we hier amper in. Maar ondanks dat had Axel onwijs zijn best gedaan, en hebben we heerlijk gereden.