Mijn paard en ik aan het werk ( voor het eerst op bokt')

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shanine

Mijn paard en ik aan het werk ( voor het eerst op bokt')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 23:28

Hoi iedereen,
Ik ben nog niet zo heel erg lang met bokt bezig want wist nooit zo goed hoe het werkte, ( nu nog neit hellemaal haha).
Dus dit is mijn eerste topic.

ik zal mij even voorstellen ik ben Shanine 17 jaar en in bezit van een kwpn merrie van 9 jaar Talitha.
Wij rijden L1 + 3 Wp. We zijn een tijdje uit de wedstrijden geweest ivb met blesures ect...

Ik heb een paar rij foto`s.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom ( Ik weet dat mijn houding nog niet hellemaal goed is :$ haha!

en dan hier de foto`s !:)

Afbeelding
2008 Wedstrijd lang geleden:)

Afbeelding
wedstrijd mei

Afbeelding
ermelo 2009

Afbeelding
instructieweek knhs ermelo:)

Afbeelding
Nog keertje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wedstrijd CH

Dit waren de foto`s:)
Heb er ook een paar bij gedaan van al wat langer geleden:)

Groetjes Shanine

lindake

Re: Mijn paard en ik aan het werk ( voor het eerst op bokt')

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 23:33

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je hebt in je openingspost namelijk niet vermeld waar je mee bezig bent in de training en tegen welke problemen je aanloopt. Tevens dien je ook 5 recente rijfoto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.