Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
? Oakland1990 schreef:Erg leuk paard, heb ook een Zuidhorn x Zeoliet gehad, omgekeerd papier dus. Gezien het HAW is moet ik ook een rijtechnische kritiek geven, je kan je hielen misschien een beetje meer uitdrukken en je tenen naar binnen houden, weet dat het moeilijk is
. 5 jaar geleden heb ik me rug gebroken en heb het toen heel zwaar gehad met mijn houding op het paard. Ik mag ik januari L2 starten en daar zie ik ook heel erg tegen op omdat ik dan heel de proef moet door zitten. Aangezien ik mijn onderrug niet kan ontspannen is dit voor mij echt heel moeilijk... vilouma schreef:erg leuk paard! hij lijkt nog jong zeg!
ik vidn m wel wat strak tonen,klopt dat?
is het op den gouhberg?
Oakland1990 schreef:Ik heb er zelf ook last mee, mede door mijn knieen en enkels die niet meer zijn wat ze horen te zijn. Bovendien heb ik het vroeger verkeerd aangeleerd. Misschien heb je wat aan die plooibare sprenger beugels? Die ontlasten je gewrichten en dus ook bekken waardoor je misschien makkelijker wat kan ontspannen?
Oakland1990 schreef:De GPGs zijn nog beter, maar wel erg duur, die kan je ook verstellen. Ik heb momenteel asymmetrische beugels en die helpen wel, maar had toch liever die sprengers.
Wat is trouwens de moeder van je paard?