Jordy ( Zeoliet x Zuidhorn) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleintje86

Jordy ( Zeoliet x Zuidhorn) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 14:20

Hierbij wat foto's van mijn onwijs knappe 18 jarige Jordy. Ben in augustus (na 6 jaar geen concour gereden te hebben) weer begonnen met wedstrijden rijden. Dit zijn foto's van mijn eerste L1 concour.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samm_

Re: Jordy ( Zeoliet x Zuidhorn) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:42

Wat een mooi paard heb jij!
Vind het er goed uit zien.
Probeer alleen je handen wat meer rechtop te houden.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:04

Wauw wat een knapperd!
Rijden ziet er heel mooi uit, je handen meer rechtop maken het plaatje compleet. Prachtig dier hoor, helemaal mijn smaak!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:10

Mooi paard. Ik zou hem geen 18 geven. Commentaar is al gegeven

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:33

Erg leuk paard, heb ook een Zuidhorn x Zeoliet gehad, omgekeerd papier dus. Gezien het HAW is moet ik ook een rijtechnische kritiek geven, je kan je hielen misschien een beetje meer uitdrukken en je tenen naar binnen houden, weet dat het moeilijk is :j

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:34

erg leuk paard! hij lijkt nog jong zeg!

ik vidn m wel wat strak tonen,klopt dat :)?

is het op den gouhberg :P?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:35

idd een erg mooi paard!
Zoals al gezegd word, moet je proberen je hakken wat meer uit te drukken en ook je handen rechtop te houden ;)
Verder vind ik jullie een hele mooie combi!

kleintje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 15:37

Oakland1990 schreef:
Erg leuk paard, heb ook een Zuidhorn x Zeoliet gehad, omgekeerd papier dus. Gezien het HAW is moet ik ook een rijtechnische kritiek geven, je kan je hielen misschien een beetje meer uitdrukken en je tenen naar binnen houden, weet dat het moeilijk is :j

Dat vind ik inderdaad heel moeilijk :D. 5 jaar geleden heb ik me rug gebroken en heb het toen heel zwaar gehad met mijn houding op het paard. Ik mag ik januari L2 starten en daar zie ik ook heel erg tegen op omdat ik dan heel de proef moet door zitten. Aangezien ik mijn onderrug niet kan ontspannen is dit voor mij echt heel moeilijk...

kleintje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 15:39

vilouma schreef:
erg leuk paard! hij lijkt nog jong zeg!

ik vidn m wel wat strak tonen,klopt dat :)?

is het op den gouhberg :P?

kan me inderdaad voorstellen dat die wat strak toont.. Maar zo voelt hij helemaal niet. In het begin is die was stijf (mag ook wel met 18 jaar) en geef hem dan ook rustig de tijd om op te warmen. Hij heeft van nature een hele opgerichte hals, wat altijd in me nadeel werkt bij het halstrekken... Dit is inderdaad op Den Goubergh.. :D

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:40

Ik heb er zelf ook last mee, mede door mijn knieen en enkels die niet meer zijn wat ze horen te zijn. Bovendien heb ik het vroeger verkeerd aangeleerd. Misschien heb je wat aan die plooibare sprenger beugels? Die ontlasten je gewrichten en dus ook bekken waardoor je misschien makkelijker wat kan ontspannen?

kleintje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 15:41

Oakland1990 schreef:
Ik heb er zelf ook last mee, mede door mijn knieen en enkels die niet meer zijn wat ze horen te zijn. Bovendien heb ik het vroeger verkeerd aangeleerd. Misschien heb je wat aan die plooibare sprenger beugels? Die ontlasten je gewrichten en dus ook bekken waardoor je misschien makkelijker wat kan ontspannen?

Ik heb al sprenger beugels.. (die had ik voor me knieen toen ik nog deed springen, mag ik nu ook niet meer)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:43

De GPGs zijn nog beter, maar wel erg duur, die kan je ook verstellen. Ik heb momenteel asymmetrische beugels en die helpen wel, maar had toch liever die sprengers.
Wat is trouwens de moeder van je paard?

kleintje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 15:44

Oakland1990 schreef:
De GPGs zijn nog beter, maar wel erg duur, die kan je ook verstellen. Ik heb momenteel asymmetrische beugels en die helpen wel, maar had toch liever die sprengers.
Wat is trouwens de moeder van je paard?

zo uit mijn hoofd weet ik dat niet. En heb op het moment ook geen paspoot bij de hand..

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:46

Mooi paard, en ziet er goed uit :D
Inderdaad alleen je handen rechtop, maar daar heb ik zelf ook altijd moeite mee :P

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:53

Jeetje wat ziet die er nog lekker fit uit met z'n 18 jaar goed man! Hoop dat mijn nu 16 jarige er dan ook nog zo bij loopt. Je had wel winst zeker?

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 16:04

Mooi paard, ik zou ook echt niet denken dat ie 18 is! Nog een tip: hou je handen recht ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 21:29

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.