En zeg tegen harry vlug ga dat Konijn eens vangen, hij zei ja daaaaaaaag ga een beetje een konijn achter na rennen.
Maar hij deed het toch, hij hoefte niet te rennen het arme beesie bleef zitten..en Harry kon hem zo pakken..
Helemaal vermoeid en uitgehongert en vies was hij/zij??
Harry is nu een heuse Konijnen hok aan het timmeren..
Ik heb hem maar Nijn genoemt(kon zo snel geen naam verzinnen)
officieel heet hij "Nijn het gerede Konijn.."....hhhhhahhahhahhaha
Hij maakt het goed, inmiddels al lekker aan het eten en zich aan het wassen en is weer helemaal vrolijk en blij..
In het begin dacht ik wel zo van ik hoop niet dat hij dood gaat, dat hij zo ziek is geworden van zijn reis, want volgens mij was hij(of zij) al lang op reis zo mager en vies en moe..
Wie weet was hij wel aangereden als we hem/haar niet gevangen hadden....
gossieeeeeee .....
Eigenlijk wou ik geen huisdieren meer er bij maar voor Nijn maak ik een uitzondering..
gr Monique al vast hier komt Nijn.....
Hoi Ik ben Nijn
Ik zit in een veels te klein kooitje, maar mijn huis(villa) is nog niet klaar....
Waar ik nu woon hebben ze nog veel meer dieren, dit is Lisa bv
Hier zit ik lekker in de schaduw bij de vijver, lekker hoor zo kan ik het wel hebben......
S'avonds mag ik lekker door de huiskamer lopen en meestal zit ik bij het vrouwtje..dan kan ik even lekker mijn beentjes strekken en lekker overal
aan snuffelen en bekijken..
Hier lig ik in de armen van mijn redder..hij heet dus Harry zoals Monique al vertelde..hij kriebels mij lekker achter mijn oortjes..
kijk op de kast daar staat een mini Tinker...leuk he???
nou tot de volgende keer mischien...

groetjes Nijn