[VvdD] Sting verhuizen, van Haren naar Eelde!! :D:D hier staat het uitgebreidde verslag :D:D
En hier komen de foto's van superpony Sting :D:D

Hier Stinkie nog bij zijn oude stalletjes, waar die door nieuwe verzorgster Lindi word klaar gemaakt :D:D

Omdat de nieuwe stal wat ver weg is gaat Lindi helpen met de verzorging :D:D

Dit heb ik helemaal leeg gehaald :D:D (alleen nog wat natte plekken)

Dit ben ik met Sting in Haren :D:D

En vanaf andere kant :D:D (met sportschoenen aan :x (mijn rijlaarzen stonden in de auto en de auto was weg :D:D))

Daar komt Lindi aangestapt na een gallopje :D

Vlak voordat we gingen Picknicken :D:D

Het was wel veel door een dorp of langs de Snelweg, maar daar trekt Sting zich niks van aan :D:D

Bij de picknick, Sting dacht: "Eten Eten Eten!!!!!!" :D:D

En nog meer eten eten eten :D:D

En toen hielden wij zijn hoofd omhoog voor de foto :D:D

Mooie Stinkie vlak voor vertrek (dacht hij: "Goh, daar staat veel vreten." :D:D)

Bij aankomst :D:D

Samen met Bibi in de wei

Bibi komt van de manege waar ik reed, dus wel grappig om haar hier te zien :D:D

Ze waren echt heel grappig samen, een kleine ranke pony en een zo'n zware Maflinger :D:D

In het begin trok Sting zich niets aan van Bieb en ging hij meteen rollen (deze foto is pas de tweede keer rollen genomen :D:D)

Toen ging Bibi ook rollen en was het ijs gebroken :D:D (deze foto is ook pas de tweede keer genomen :D:D)

Als laatste nog een fototje van mooie Bibi, vind het echt heel leuk dat Bibi hier ook staat en ik weet zeker dat ze het super gaat hebben bij Evelientje (lieve meisje die haar gekocht heeft :D:D:P:P)
Als ik Sonja ga kopen komt ze misschien ook daar te staan, dus dat is wel gezellig :D:D
Dat waren de foto's, en nog wel even het verslag bij VvdD lezen he!! :D:D
-x-ies Niekje :wave: :wave:
sting is ook een erg leuke Haf

. Bij de manege in de buurt?
:):)