Leuk dat jullie komen kijken! Hilje is een ruim 3 jarige groninger die ik rij voor iemand, ze is vanaf eind aug. onder het zadel.We hebben nog geen niveau, we bouwen het gewoon rustig op ik rij haar 3 a 4 keer in de week, ze reageert prima op mijn hulpen en ook een stuur zit er al lang en breef op.
Waar we vooral mee bezig zijn is veel schakelingen rijden en naar de ontspanning rijden, aan het einde van deze training liep ze ook mooi ontspannen, dit staat helaas niet duidelijk op de foto. Ik probeer altijd te stoppen met rijden wanneer het goed gaat!
Ik ben op zoek naar iemand voor privéles, verder is er vaak wel iemand bij die commentaar kan geven!
Ik:
- Heb 8 a 9a 10? (ik weet het niet meer:S) jaar bij de pony's gereden, pony's zadelmak gemaakt, beleerd, uitgebracht op wedstrijden, ben helaas nooit verder dan de B gekomen omdat de pony's dan altijd verkocht werden! de laatste 4 a 5 jaar alleen maar buitenritjes e.d. gereden en ben sinds 2 maanden weer actief aan het rijden met Hiltje.
- Moet eigenlijk mijn beugels sowieso één gaatje langer, ik doe dit af en toe ook maar ik zit dan minder fijn dus ik wissel het een beetje af totdat ik zo ook lekker kan zitten!
- Heb nog wel eens moeite met mijn hakken uitdrukken en de kapstokjes.
- Moet naar voren blijven kijken en rechtop zitten.
- Moet mijn handen stiller houden!!
Hiltje:
- Kan een echte merrie zijn maar ook een superschat!
- Krijgt steeds meer conditie en gaat steeds actiever lopen!
- Heeft een beetje een dikke buik gekregen de afgelopen 2 weken..
- Gaat steeds fijner lopen! Reageert heel goed op hulpen!
- Slaat soms samen met mij de bochten over..
Nou dan nu maar de foto's

1.

2.

3. Belonen is ook heel belangrijk

4. hihi, beetje hoog he.

5. Ze snapt het wel.

6. Langs de weg uitstappen.

En dan nog 2 video's, vooral op de draf video zijn mijn handen echt heel erg
. Op de galop video weer te laag volgens mij
.http://www.youtube.com/watch?v=4Dw_l4OKPuE
http://www.youtube.com/watch?v=SJ5OEGM6I-Y
.
De kwaliteit is helaas niet alles gezien het al begon te schemeren
Mijn vorige topic is: [RT-HAW] Hiltje
Bedankt voor het kijken en laat even weten hoe je het vind! Graag commentaar met uitleg
.
?