Vandaag had ik weer eens les en ik had heerlijk gereden.
Over mijn topper Rox;
- 11 jaar
- echte merrie
- grote E-pony
- Belmondo x Latina
- al 2,5 jaar mijn bezit
- L2 + 0 dressuur en L + 7 springen.
Waar we nu mee bezig zijn;
- impuls
- Rox is vrij lang, daarom zijn we nu vooral bezig met haar wat korter en ronder te laten lopen
- maar vooral ook de ontspanning!
Waar ik op moet letten;
- Rechtop zitten
- Schouders naar achteren
- Armen langs mijn lijf houden
- Benen lang houden.
Wat je misschien al opvalt is dat ik mijn zweep bijna altijd rechts draag. Dit doe ik omdat ik een jaar geleden mijn linkereleboog op een vervelende manier heb gebroken, dit hebben ze operatief zo goed mogelijk recht kunnen zetten. Maar helaas staat het niet meer helemaal goed, daarom kan ik mijn zweep slecht links houden en kan ik deze hand ook moeilijk rechtop houden. Buiten dat ben ik linkshandig en heb ik dus na het breken veel minder kracht, Rox weet dat en maakt daar nog wel eens gebruik van! Ook kan ik niet zo goed mijn linker arm tegen mij aan houden. Rox heeft hier echter helemaal geen last van!
Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden!
Kijk en geniet.
1. Meet Rox en mij in onze Anky banana set!

2. Iets meer oppakken na het losrijden.

3. Aan 't werk!

4. Wijken.

5. Hier zou ze eventueel iets korter mogen.

6. Inzet schouderbinnenwaarts.

7. ..

8. Eerst L2 wedstrijd @ breukelen

9. Een foto uit mijn topic van 2 maanden geleden.

10. Nog een mooie springfoto;

Er zijn geen foto's van de galop, het instappen en het losrijden, dit heb ik natuurlijk wel gewoon gedaan!
Dat waren ze dan!
Groetjes Dewi.
alleen zou je je hakken nog wat meer kunnen uitdrukken, het lijkt een beetje zo dat als je drijft je hakken omhoog doet.en meer naar voren kijken, voor de rest sluit ik me helemaal aan bij de anderen;)