We zaten in het 'Indalo Park' hotel, was een heel fijn hotel. Lekker eten vooral
(was nog wel een blunder voor ons, na een paar dagen begonnen we redelijk veel met een groepje jongens om te gaan en die vroegen op een gegeven moment: 'wat vinden jullie van het eten hier in het hotel?'. Dus wij zo onderhand in koor: 'Lekker!!'. Zeggen ze: 'Zoiets dachten we al ja, we zien jullie zo vaak lopen' *was een lopend buffet
*
Viel het zo op?
Dit ben ik dus aan de achterkant van het hotel *achter die stenen enzo was het buitenzwembad*

Zien jullie ook met wie ik op vakantie ging, mijn 2 beste vriendinnetjes zijn dit!!

Een foto op het strand, met deze groep zijn we ook veel opgetrokken *mee uitgegaan etc
*
*check the nice blue sea!!!*

Weer met zn drietjes;

Sombrero's kunnen natuurlijk ook niet ontbreken

Palmboompje kan zekers niet ontbreken

Mini-fotoshoot van mij;

*deze vind ik zelf heel erg leuk!*

En dat was Spanje dus alweer
Ziet er wel zonnig uit he?

Heb echt een hele leuke vakantie gehad, iedereen vraagt wel: 'hebben jullie geen ruzie gehad?' *omdat we met zn drieeën waren, dan is er meestal '1 teveel'*
Maar we trekken altijd met zn 3-en op en het levert nooit grote problemen op, hebben onderling wel lichtelijke irritaties gehad, maar die waren ook weer zo uitgepraat..
Echt Friends for Life

Sanne
}>