Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moniek schreef:DDW1190 schreef:dit topic klopt niet, hoe kun jij nou weten hoe iemand les geeft als je er nog nooit les van hebt gehad?
klopt heel goed hoeveel mensen denk jij die hun paard zomaar wegbrengen omdat juist diegene het zo goed doet in de wedstrijd scene?
heel veel kan ik je vertellen
Moniek schreef:DDW1190 schreef:dit topic klopt niet, hoe kun jij nou weten hoe iemand les geeft als je er nog nooit les van hebt gehad?
klopt heel goed hoeveel mensen denk jij die hun paard zomaar wegbrengen omdat juist diegene het zo goed doet in de wedstrijd scene?
je hebt toch ooit van iemand les gehad of misschien wil je graag wel een een les van iemand die jou discipline beoefend?Moniek schreef:DDW1190 schreef:dit topic klopt niet, hoe kun jij nou weten hoe iemand les geeft als je er nog nooit les van hebt gehad?
Michael1104 schreef:hoe kan je voor een trainer kiezen als je ze niet kent?

fanci_mike schreef:(Hoe kan dan iedereen wel over ruiters oordelen die ze niet kennen. Beetje hypocriet.)
Ik heb een vaste trainer, en zou Rieky Young niet op mijn paard zetten. Ik heb haar mensen en paarden zien trainen, vind er niks mis mee. Maar ga dan weer wel voor iemand die ik beter ken, uit meerdere ervaringen.
aslo schreef:SemdeLorijn schreef:Nou als ik een trainer NIET zou mogen kiezen, is dat die
van Anky van Grunsven.
Dat 'rekken en strekken' van haar wil ik niet zien op MIJN pony.
Doe mij maar Adelinde Cornelissen, geeft me een veel beter gevoel.
Eh, de trainer van Adelinde is dezelfde als van Anky
.