[RT-HAW] Skunny @ dressuurwedstrijd Sonnega

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DinoBanani

[RT-HAW] Skunny @ dressuurwedstrijd Sonnega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 22:51

zaterdag 17 oktober had ik een dressuurwedstrijd in Sonnega. Ik rijd met mijn pony in de B/E. Het ging die dag echt niet lekker, en mijn pony ontspande zich ook niet lekker. Maar goed, ik zet de foto's hier toch maar neer, commentaar is welkom maar hou het netjes graag :o Ik weet dat mn beugels kort zijn en dat ik mn hakken uit moet drukken, maar ja. Oefening baart kunst. Oja, de foto's zijn gemaakt door JW fotografie :D

Op deze foto heb ik echt een huilface |(
Afbeelding

Ik weet het, die hakken.
Afbeelding

Aanspringen in galop,
Afbeelding

Weer die hakken! ;(
Afbeelding

Deze foto is echt vreselijk, handen vanuit mn zadel, opgetrokken knieën
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JW fotografie bedankt voor de foto's!

xxxkatyxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:55

woow, je boort je spoortjes gewoon zn ribben door! :\
Probeer je hakken echt op de juiste plaats te houden en anders je spoortjes eraf!

Verder vind ik zijn achterhand er heel goed bij! :)
Hij heeft een leuk koppie, en een goed lichaam. Jullie komen er wel! :)

lindake

Re: [RT-HAW] Skunny @ dressuurwedstrijd Sonnega

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:05

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.