ik heb spirit nu sinds 4 oktober en het leek me wel leuk een topic van mij en spirit te maken.
spirit en ik rijden op l1 niveau, echter heeft spirit al z2 gelopen en kent de kneepjes van het vak al.
spirit is een 13 jarige ruin van de hengst kooister teake. dingen waar spirit en ik tegen aan lopen is dat hij graag op de voorhand duikeld, en ik ben nog niet ervaren genoeg dit op te lossen. iets wat ik aan me zelf moet verbeteren zijn mijn handen. die heb ik veels te breed.
spirit enik zijn zaterdag voor het eerst gestart en niet zonder sucses. 1e met 198 en daarmee het hoogste van de dag

ach kijk zelfmaar

op de voorhand

voor de proef

wijken, ged voor een 8

de mooiste vind ik zelf
niet erg vierkant (erg niet zegmaar
)
goed belonen met uitstappen
in welke regio zit jij ?schijnt ook erg te verschillen. bedankt voor je tips. kan ik wat mee 

jeps ik zie nu inderdaad wel wat jullie bedoelen over het wijken. had zelf nog niet op die manier naar de foto gekeken. gaat zeker aan gewerkt worden
met trainen zijn we er echt hard meebezig. maar ik was toch wel een beetje zenuwachtig hihi. bedankt voor de tip. ik vind het zelf ook echt storend als ik het zo op de plaatjes zie. maar op het moment voelt het niet zo.