Normaal rijden we alles, ook wedstrijden, zonder zadel doordat ik van die lange benen heb, maar op de keuring is waarschijnlijk het zadel wel verplicht. Dat zadel zelf is het grootste probleem niet, maar die beugels wel... Als ik ze op maat heb, zijn ze lang, en gaat het aansporen wat minder zonder de beugels te verliezen, en als ik met korte beugeltjes ge rijden... Nou ja probeer het maar eens.
Dat is dus ook net wat ik gister deed, proberen met korte beugels te rijden, en alles er dan ook nog een beetje netjes uit laten zien, dit is het resultaat:
Echt waar, Buster liep wonderbaarlijk goed, ondanks mijn verrotte zit (door die beugels dus...)
Ik denk dat ik op de keuring maar vraag of ik dan gewoon zonder beugels mag rijden. Hebben jullie daar trouwens ervaring mee, of tips? (behalve kleinere kinderen erop laten rijden, dat is absoluut geen optie)

Je moet er tijd en energie in steken maar dat lijkt me de beste oplossing als je hem op keuringen onder het zadel wil voorbrengen. Suc6 ermee
Gewoon je beygels langer doen iedereen ziet toch al de je er te groot voor ben en dan zit je ook een suk neter!