Dit is Olav! Een 15 jarige Fjord, die ik nu sinds een weekje rijd.
Een niveau hebben we nog niet echt, aangezien we elkaar even lekker aan uit proberen zijn!
Net zo goed ik hem, als hij mij!
Wat ons doel is?
Ik vind het eigenlijk lekker om gewoon recreatief te rijden, soms een beetje dressuren, sprongetje etc.
Zou het wel leuk vinden om ooit eens met hem te starten!
Maar doe ik pas als ik het gevoel heb dat we zover zijn, heb daar geen haast mee

Met de problemen waar we tot nu toe tegen aan lopen zijn eigenlijk:
- Werken aan een middendraf, hij gaat dan liever in galop (wat uiteindelijk wel goed moet komen, want hij weet het wel die ondeugd)
- Hem onder controle houden, soms heeft hij nog wel eens de kolder in zijn hoofd (vooral als we buiten in het parkje rijden bij mij haha, zie foto's

- Verder moet ik zelf toch wel letten op mijn voete, en niet naar beneden kijken, wat ik soms nog wel doe!
Nou ik hoop dat ik mijn verhaaltje goed verteld heb zodat die aan de eisen voldoet.
Maar nu genoeg zo, en hier komen de foto's!
*staan niet op volgorde, en er zijn niet echt instap foto's, die waren vrijwel echt onduidelijk, door het verkleinen is de kwaliteit erg achteruit gegaan helaas.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Na het rijden in de bak gingen we nog even "lekker" buiten rijden...
Liep alleen iets anders af, wilde in galop aanspringen, leek eerst goed te gaan, maar toen was Olav het niet er niet meer eens..
En nam opeens een spurt!
Lag bijna tegen een boom..
Maar allebei zonder kleerscheuren eraf gekomen, en gelukkig blijven zitten
Zie hier de foto's! Action:
7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Toen ging het wel even erg hard

Nou dit was het
.. wees een beetje lief!x
) niet te gaan hangen in z'n mond, dan wordt hij alleen maar sterker...
,, me laarzen!!
.