Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

probeer haar wel constant rond te houden en over de rug
en je handen
Sorry kon het niet laten, waarom moeten mensen er altijd nog commentaar op hebben als ze het zelf al weet ?Citaat:Angel is inderdaad stevig. Ze staat 24/7 op de weide, en in de winter zal dit overtollige vet er vanzelf weer afgaan.
Gelieve hierop geen commentaar

Waarschijnlijk in mindere mate dan dat jij het begrip geeft, maar loslaten en oppakken (constant) is trek & plukwerk

eindpunt is: als je jebekken iets naar voren kantelt tijdens het rijden ga je dieper zitten in het zadel. dit zorgt er meteen voor dat je je onderbenen lang houdt, je kan namelijk vrij moeilijk je benen optrekken en toch dipe blijven zitten. je trekt dan vanzelf je rug weer hol.
probeer het eerst eens thuis en daarna eens in het zadel terwijl je je handen onder je billen houd. veel oefenen want je lichaam vind het veel makkelijker om je rug hol te trekken en in de banden (ligamenten en pezen) te gaan hangen dan om z'n spieren te gebruiken.
Shinedown schreef:Oke bedankt, ik zal er zeker op gaan letten.
Ik voelde me een beetje beledigd toen je 'trek en pluk' werk zei want dat is echt het laatste wat ik doe!
@ abeltje_xx
Ik snap hem, dankjewel
?