Brandlosss
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

omdat het echt een bommetje is, nu is het vooral inhouden en dan ontspannen... 
Stapte ik op en had iets lange teugels, zodat ze een beetje kon zakken. Ik stapte actief, lekker veel voltes met veel stelling enzo. Dan gaf ik rustig been en draafden we veel voltes, gebroken lijnen, gewoon lekker werken! Ze ging zo vanzelf naar beneden omdat ze zo rustig was, ik deed niks met de teugels, het voelde echt heel fijn...
Ik had natuurlijk wel gewoon contact met de mond.
Het was nog wel heel onconstant (zeg je dat zo?
) Want dan kwam ze weer iets met haar hoofd omhoog, maar zonder dat ik eigenlijk iets hoefde te doen zakte ze alweer. beantsje schreef:ik stap los aan de losse teugel, na 5 tot 10 minuten ontspant mijn paard en gaat ie met zn neus door het zand en na een rondje of 2 pak ik hem gewoon op.
) maar uit eindelijk is dit het beste! Somebitch schreef:Die leer je wel als je les neemt. Tevens is hier al een soortgelijk topic over.
[RT-P] [centraal] Problemen met aan de teugel...

sabina1998 schreef:Mijn pony loopt al nagefelijk hoor, en ik heb les en ik weet ook wel hoe ik me pony naar beneden krijg, maar iedereen doet het op zijn eigen manier dus vroeg ik me af hoe jullie het doen?