Okeee dankjulie wel voor de reacties,
Het is alleen zo dat hij niet altijd schrikt van 1 bepaald ding, hij schrikt echt om onzinnige dingen bv. een kliko die langs de bak staat.. ga je net rijden is er niks aan de hand en naar 3 rondjes schrikt hij zich ineens te pletter, ik dacht eerst dus ook gewoon dat hij me zat uit te proberen maar nu heb ik door dat het wel echt angst is wat hij uit straalt.
@ Thomas_Nash: Ja ik heb zelf ook aan zo'n kalmerings middel zitten denken maar dat werd me door andere weer afgeraden maar ik denk dat ik inderdaad even de dierenarts bel om even te kijken wat die me aanraad.
@ troi: Hier in de buurt heb je volgens mij geen koeienfarm waar je met je paard terecht kan, en het is niet specifiek alleen schapen en koeien maar net wat hem uitkomt zeg maar, Ik kan 100 keer langs dezelfde wei lopen en de 101ste keer schrikt hij zich helemaal dood en durft en niet meer langs en dan kan ik weer opnieuw gaan beginnen met erlangs er lopen en hem tot rust te brengen tot hij weer schrikt, het is zeg maar een beetje een circel waar we in zitten.